لیلا ابراهیمی:مشکل ما آمده نشدن پیست 3هزارمتری مخصوص مسابقه است

لیلا ابراهیمی:مشکل ما آمده نشدن پیست 3هزارمتری مخصوص مسابقه است
برای حضور در تورنمنت بین المللی مالزی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و تقربیبا رکورد نفرات حاضر در اردو خوب است ولی هنوز پیست 3هزار متری مخصوص که دارای مانع و چاله آب است آماده نشده است.

لیلا ابراهیمی ،عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المکپیک گفت:خوشبختانه طی سالهای اخیر دوندگان بانوان نیز توانستند در اردوی برون مرزی شرکت کنند که این خیلی خوب است و می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح فنی و توانمندی دوندگان زن داشته باشد.
وی ادامه داد:در واقع پس از ادغام ورزش بانوان و آقایان بنوعی شرایط برای تمرینات بانوان از نظر امکانات بهتر شده است بطوریکه در حال حاضر دوندکان زن در اردو از رکورد خوبی برای حضور در مسابقات بین المللی مالزی برخوردارد هستند ولی پیش بینی در خصوص کسب مدال سخت است.
ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که شما در سال 86 در مسابقات خارج از سالن (اردن ) برنز دو 3 هزار متر را کسب کردید اینبار چه عنوانی خواهید گرفت گفت:من تمام تلاشم را می کنم ولی فعلا بایدمشکل تهیه پیست 3 هزار متری مخصوص که چاله آب داشته باشد را حل کنیم تا ما بتوانیم حداقل در این پیست تمرین کرده و سپس 16 مهرماه راهی تورنمنت مالزی شویم.

۱۱ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.