هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛کسب مقام هشتمی تیمی ژیمناستیک در بازی های آسیایی/کیخواه و خناری نژاد راهی دیدار فینال شدند

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛کسب مقام هشتمی تیمی ژیمناستیک در بازی های آسیایی/کیخواه و خناری نژاد راهی دیدار فینال شدند
دو ملی پوش تیم ژیمناستیک ایران در پایان مسابقات تیمی توانستند راهی دیدار فینال شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛  در پایان مسابقات تیمی ژیمناستیک  که دقایقی پیش به پایان رسید تیم  پنج نفره کشورمان با امتیاز 500/319 در رده هشتم قرار گرفت و به کار خود پایان داد. تیم های ژاپن ، کره جنوبی و چین به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اما در بخش انفرادی سعید رضا کیخواه در خرک حلقه توانست با امتیاز 80/14 و کسب رده پنجمی برای اولین به دیدار فینال راه پیدا کند.همچنین  در رشته دار حلقه هادی خناری نژاد با امتیاز 05/15 و با کسب رده ششمی  موفق شد دومین چهره فینالیست ایران لقب گیرد. فینال این رقابت ها روز چهارشنبه ساعت 19 برگزار خواهد شد.

تیم ایران در دوره گذشته تنها توانسته بود در رشته دارحلقه به فینال راه پیدا کند. فرامرز سنگینی سرپرست ژیمناستیک ایران در خصوص حضور دو ملی پوش ایران در دیدار فینال گفت: اگر کیخواه و خناری نژاد روز چهارشنبه بتوانند خطا هایشان را کم کنند کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.