سرمربی تیم ملی کاراته: همدلی رمز موفقیت ما در مسابقات آسیایی بود

سرمربی تیم ملی کاراته: همدلی رمز موفقیت ما در مسابقات آسیایی بود
جدای از آمادگی و یکدستی تیم ملی اعزامی به رقابتهای آسیایی ،رمز موفقت ما در چین همدلی بچه ها بود بازیکنانی که در غم و شادی همدیگر شریک بودند.
علیرضا سلیمانی ،سرمربی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا در چین ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در طول این 7 ماه تمامی انتقادات و بد اخلاقی ها را به جان خریدم چون به کار خود اعتقاد داشتم ما در این مدت تمامی حریفان را آنالیز کرده بودیم بخصوص ژاپنیهارا چون می دانستیم نقطه قوت آنها چیست .
وی ادامه داد:این دوره از رقابتها از سطح فنی خوبی برخوردار بوده و برخی کشورها همچون چین رشد خوبی در کاراته داشتند ولی وقتی به قدرت کاراته ایران ایمان آوردند بارها بسمت اعضای تیم ایران آمده و به بچه ها تبریک می گفتند در واقع ژاپن در برابر کاراته ایران نباخت بلکه خرد شد.
سلیمانی در خصوص اینکه آیا مدال آوران این رقابتها بدون انتخابی به اردو دعوت می شوند می گوید:هنوز زمان شروع اردوی بعدی معین نشده است اما با شروع تمرینات همین بازیکنان در اردو حاضر می شوند تا با برگزاری مسابقات کشوری که همه باید در آن شرکت کنند نفرات برتر را به اردو دعوت کنیم در واقع هیچ بازیکنی در تیم ملی حاشیه امنیت ندارد یعنی فکر نکند یک طلا در آسیا گرفت دیگر عضو تیم ملی است  ما بازهم انتخابی می گذاریم و بازیکنان برتر را راهی مسابقات برون مرزی می کنیم حالا فرقی نمی کند قهرمان آسیا باشد یا نه .
سرمربی تیم ملی در پایان تصریح کرد:بازیکن وقتی از روی سکو پایین آمده تازه کارش شروع شده پس ما باید ضمن جدی گرفتن تمرینات دست به تغییر تاکتیک هم بزنیم تا فردا تبدیل به تیمی آنالیز شده برای حریفان نباشیم.
۱۱ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.