رییس فدراسیون ژیمناستیک: انتظارات ما برآورده شد / برنامه کاملی برای مدال آوری ژیمناستیک داریم

رییس فدراسیون ژیمناستیک: انتظارات ما برآورده شد / برنامه کاملی برای مدال آوری ژیمناستیک داریم
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت : حضور پر تلاش و قابل قبول نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات اینچئون ف در واقع همان انتظاری بود که از تیم فعلی مان داشتیم و امیدواریم این تیم با کسب تجربه خوب از رقابت های امسال ، بتواند در آینده سهمی در کسب موفقیت های مدالی داشته باشد.
جعفر درویش زاده در گفت و گو با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک با اشاره به نتایج روز نخست رقابت های تیمی ژیمناسیک گفت : ما در مرحله مقدماتی توانستیم بعد از ازبکستان در رده دوم قرار بگیریم و از همان زمان هم شانس صعود به فینال بازیهای آسیایی و حضور در جمع هشت تیم برتر  رقابت ها را داشتیم.

وی افزود : یک نکته جالب در این مسابقات اما کسب موفقیت ما در مقابل قزاقستان بود. تیم قزاقستان طی سال های گذشته موفقیت های بی شماری را در ژیمناستیک به دست آورده و حتی در این مدت مدال های آسیایی و جهانی را هم کسب کرده است. در واقع با دوم شدن ما در گروه اول مسابقات ، ژیمناستیک تیمی قزاقستان شانس خود را برای حضور در فینال از دست داد که همین موضوع شگفتی زیادی را به همراه داشت.

رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد : معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در سالن مسابقات حاضر بود و از نزدیک شاهد درخشش ژیمناست های ما بود. ذکر این نکته ضرور یاست که ما در سه قسمت از شش قسمت مسابقات یعنی دارحلقه ، خرک حلقه و پرش از خرک موفق شدیم تیم اول مسابقه شویم و این به تنهایی یک موفقیت مهم محسوب می شود.

رییس فدراسیون ژیمناستیک همچنین در خصوص اظهارات نصرالله سجادی درباره تمرکز وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روی رشته های پایه ، گفت : بله ؛ حتی در این زمینه برنامه کاملی از من درخواست شده تا راه های کسب مدال آوری در ژیمناستیک را در اختیار وزارت ورزش بگذارم. در دیدار امروز آقای سجادی هم صحبت های خوبی مطرح شد و قرار شد تا با نگاهی جدی نسبت به تحولات ژیمناستیک ، شرایطی مهیا شود تا بتوانیم در بعد مدال آوری نیز به موفقیت برسیم.

 
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.