نتایج کامل امروز قایقرانان در بازیهای آسیایی اینچئون؛ محسن شادی اول شد و به فینال رفت

نتایج کامل امروز قایقرانان در بازیهای آسیایی اینچئون؛ محسن شادی اول شد و به فینال رفت
محسن شادی در مرحله مقدماتی رقابت های رویینگ سنگین وزن اول شد و به فینال مسابقات روئینگ بازیهای آسیایی رسید.
 به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ در روز دوم مسابقات روئینگ بازیهای آسیایی محسن شادی در روئینگ سنگین وزن مردان موفق شد با زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 21 صدم ثانیه، به عنوان نفر اول گروه خود به فینال A رقابتها برسد. پس از شادی، پاروزنان هند و قزاقستان دوم و سوم شدند.

امروز  در روئینگ سبک وزن زنان نیز نماینده داشتیم. سولماز عباسی امروز به مصاف رقبای خود رفت و در نهایت با زمان 8 دقیقه و 31 ثانیه و 26 صدم ثانیه چهارم شد اما جواز حضور در فینال را به طور مستقیم نگرفت. او باید فردا در شانس محدد با رقبایش روبرو شود تا شاید شانس حضور در فینال را پیدا کند.

اما در روئینگ دو نفره مردان نیز ، تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما با زمان 6 دقیقه و 39 ثانیه و 30 صدم ثانیه پس از تیمهای قزاقستان و کره جنوبی سوم شد و به گروه شانس مجدد رفت. این تیم فردا مسابقه می دهد.

در رویینگ 8 نفره مردان نیز  تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی خود با ثبت زمان 6.05.41 در رده پنجم قرار گرفت و به مرحله فینال صعود کرد. نکته جالب توجه اینست که در این رقابت پنج تیم حضور داشتند و با توجه به این شرایط  هر پنج تیم راهی فینال شدند.

همچنین تیم رویینگ چهار نفره زنان که با ترکیب مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین مولایی و مهسا جاور در این رقابت ها شرکت کرده، امروز مسابقه داد و در گروه خود چهارم شد و به مرحله شانس مجدد رفت.
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.