حضور دونده ایرانی در المپیک پیشکسوتان، سیدنی

حضور دونده ایرانی در المپیک پیشکسوتان، سیدنی
حسین فاضلی دونده ایرانی که به تازگی با شعار گسترش صلح مسیر 21کیلومتری در پایتختهای 8 کشور اروپایی را دوید این بار قصد دارد برای شرکت در مسابقات دو المپیک پیشکسوتان راهی سیدنی شود.

حسین فاضلی با علام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:سه شنبه راهی سیدنی استرالیا خواهم شد تا پس از حضور در سیدنی بطور نمادین مسیر 21 کیلومتری را تا مقصد کمیته المپیک این کشور دویده و نامه دبیر کل کمیته المپیک ایران و هدایایی را به دبیر کل این کشور تحویل دهم سپس راهی شهر کانبرا خواهم شد تا بطور نمادین مسیر 21 کیلومتری را تا مقصد شهدرداری این شهر دویده و پیام  و صلح و دوستی مردم ایران را به گوش مردم این کشور برسانم.
وی ادامه داد:در پایان در بازیهای المپیک پیشکسوتان که در سیدنی برگزار می شود شرکت می کنم. این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و من در سه ماده 21 کیلومتر، هشت کیلومتر و 10 کیلومنتری شرکت خواهم کرد.
فاضلی در خصوص دستاورد سفر خود به کشورهای اروپایی همچون فرانسه اسپانیا ،آلمان، بلژیک، فنلاند و. .. گفت:من در این سفر یک مسیر 21 کیلومتر تا مقصد کمیته المپیک هر کشور را دویده و ضمن ارائه پیان صلح مردم ایران هدایی از سازمان گردشگری و نامه کمیته ملی المپیک را کمیته المپیک این کشورهای ارائه می کردم البته در مسابقات سوئد هم شرکت کردم وسپس راهی کشورم شدم برخورد شهوندان اروپایی با یک دونده ایرانی که به کشورشان سفر کرده خوب بود  چرا که این نوع سفرها تاثیر بسزایی در بین مردم دیگر کشورها خواهد داشت.

 

۱۰ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.