هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ هنگ کنگ اولین قربانی ایران؛ پیروزی پر از گل هندبالی ها

هفدهمین دوره بازیهای  آسیایی اینچئون  ؛ هنگ کنگ اولین قربانی ایران؛ پیروزی پر از گل هندبالی ها
تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با نتیجه 41 بر 10 تیم هنگ کنگ را از پیش رو برداشت.


 به گزارش خبرنگار اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛خسرو نصیری سرپرست فدراسیون هندبال گفت که ما برای تجدید نائب قهرمانی که تیم هندبال ایران در بازیهای آسیایی دوره قبل بدست آورد راهی اینچئون می شویم در عین حال نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم
و با این وعده هندبالی ها شروعی طوفانی در اینچون داشتند تا به تحقق وعده آقای سرپرست امیدوار شویم. تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت های آسیایی اینچون توانست در اولین گام هنگ کنگی ها را در هم بکوبد.

تیم ملی ایران در شرایطی که دستخوش تغییرات زیادی شده است و چند تن از بازیکنان این تیم به رقابت های آسیایی دعوت نشده اند و بازیکنان دورگه هم نیامدند اما با لژیونرها و دیگر بازیکنان اخود توانست به خوبی از پس هنگ کنگی ها برآید. ایران در نیمه نخست از همان ابتدا اقتدار خود را به حریفش دیکته کرد و توانست اختلاف امتیاز را به 14 (18-4) برساند.

در این نیمه ایران با حمله های خوب امید سکناری توانست به گل های بسیاری دست یابد. در پایان نیمه نخست هم این ایران بود که با 15 اختلاف امتیاز(22-7) برنده میدان لقب گرفت. اما در نیمه دوم ماچک سرمربی تیم وقتی اختلاف سطح دو تیم را دید ترجیح داد از بازیکنان نیمکت نشین بیشتر استفاده کند که آنها هم عملکرد خوبی داشتند و توانستند خودی نشان دهند.

بازیکنان ایران با همان قدرتی کع بازی را شروع کردند تا پایان هم با همان قدرت ادامه دادند و حتی یک دقیقه هم عقی نکشیدند برای همین اختلاف به 30 امتیاز هم رسید. در این دیدار دو دروازه بان تیم ملی عباس اسدزاده و سعید حیدری راد عملکرد خوبی داشتند و به خوبی از دروازه های ایران محافظت کردند. مجتبی کرمیان و اید سکناری نیز از ستاره های این دیدار بودند ه با درخشش خود باعث پیروزی 10 بر 41 ایران شدند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.