نتایج ورزشکاران ایرانی در روز نخست بازی‌های آسیایی

ملی پوشان کاروان ورزشی ایران اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون در رشته های ووشو، جودو، شمشیر بازی، روئینگ، تیراندازی ، دوچرخه سواری و وزنه برداری به مصاف حریفان خود رفتند.
به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون روز گذشته (جمعه) با انجام مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد و در اولین روز بازی ها ملی پوشان ایران کار خود را در رشته های مختلف آغاز کردند. نمایندگان ایران در روز نخست در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، شمشیر بازی ، دوچرخه سواری، وزنه برداری به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج زیر بدست آمد:

ووشو

تالو: احسان پیغمبری در بخش تالو با کسب امتیاز 9.51 در مکان ششم قرار گرفت.

ساندا: در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان در دور نخست "هرتاتی " نماینده اندونزی را در دو راند شکست داد و به دور بعد راه یافت.

ساندا: در وزن 60- کیلوگرم، اکبر محمدزاده در همان دور نخست در فینالی زودرس مقابل "ژائو فو ژیانگ" از چین شکست خورد و حذف شد.

تیراندازی

تیم تپانچه بانوان با ترکیب الهام هریجانی، سارینا قرابت و سارا میرابی در رقابتهای تیمی به مصاف رقبای خود رفت که در مکان نهم جای گرفت.

در انفرادی نیز در میان 66 تیرانداز،‌ سارا میرابی هجدهم شد، الهام هریجانی در مکان 29 قرار گرفت و سارینا قرابت به عنوان 35 دست یافت.

تیم تپانچه مردان ایران با ترکیب احمدی، برخورداری و رحیمی در بین ١٣ تیم، هفتم شد.

در انفرادی نیز در میان 64 تیرانداز، احمدی یازدهم شد، برخورداری نوزدهم و رحیمی سی و ششم شد که در مجموع تیم ایران در مکان هفتم قرار گرفت.

در مسابقات تراپ مردان بابک یگانه روح‌اللهی به ترتیب امتیازهای 22، 22 و 24 را ثبت کرد و در نهایت با مجموع 68 امتیاز نوزدهم شد

شمشیربازی

علی یعقوبیان در مرحله گروهی با پنج باخت و یک برد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد رضایی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل نماینده ژاپن 15 بر 11 شکست خورد و مسابقات حذف شد.

قایقرانی

عاقل حبیبیان در ماده روئینگ تک نفره سبک وزن با زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 86 صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و در مرحله باید در گروه رپه شاژ مسابقه دهد.

در روئینگ چهار نفره، تیم ایران با ترکیب سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری با زمان یک دقیقه و 31 ثانیه و 4 صدم ثانیه، در گروه پنج تیمی، چهارم شد و به مرحله رپه شاژ رفت.

در بخش بانوان نیز تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن ایران با ترکیب سولماز عباسی، مهسا جوار، نازنین ملایی و حمیرا برزگر با زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 71 صدم ثانیه، در گروه خود دوم شد و به مرحله رپه شاژ رفت..

در روئینگ تک نفره بانوان نازنین رحمانی در گروه چهار نفره، دوم شد و به شانس مجدد رفت.

جودو

احسان بهرامیان ، ملی‌پوش وزن 60- کیلوگرم ایران که در دور اول موفق شده بود حریف ترکمنستانی را شکست دهد، در دور دوم مغلوب کیم وون از کره جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

دوچرخه سواری

در ماده تیم اسپرینت تیم ایران با ترکیب محمود پراش، حسنعلی ورپشتی و فرزین عرب با ثبت زمان یک دقیقه و یک ثانیه و 523 هزارم ثانیه چهارم شد.

در مرحله مقدماتی ماده 4کیلومتر تعقیبی تیمی تیم ایران با ترکیب بهنام آرین، علی خادمی، حمید بیک خورمیزی و محمد رجبلو زمان 4دقیقه و 26ثانیه و 516 هزارم ثانیه را ثبت کرد و در رده هفتم قرار گرفت.

وزنه برداری

مجید عسکری وزنه بردار دسته 56 کیلوگرم با رکورد 124 کیلوگرم در یک ضرب، 146کیلوگرم در دوضرب و مجموع 270کیلوگرم به مقام ششم بازیها رسید.
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۲۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.