در حاشیه بازی های آسیایی 2014 اینچئون ؛ جلسات کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا برگزار شد

کمیته های مالی، آموزشی و ورزشکاران شورای المپیک آسیا امروز جلساتی را در اینچئون شهر میزبان بازی های آسیایی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته های شورای المپیک آسیا امروز  جلساتی را به طور جداگانه در شهر اینچئون میزبان بازی های آسیایی برگزار کردند.

یک دقیقه سکوت برای "دکتر چانگ"

جلسه کمیته مالی شورای المپیک آسیا با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت دکتر فنگ شو چانگ رئیس سابق این کمیته برگزار شد.
دکتر چانگ که بیش از دو دهه این سمت را در اختیار داشت در ابتدای ماه ژوئن میلادی در کشور چین تایپه درگذشت.
در این جلسه گزارشی کلی از نحوه آماده سازی برای بازی های آسیایی 2014 ارائه شد و اظهارنامه مالی شورای المپیک آسیا، المپیک سولیداریتی و گزارش سال 2013 میلادی بررسی شد. اظهارنامه مزبور فردا برای تصویب نهایی در سی و سومین مجمع عمومی شورا ارائه می شود.

جلسه کمیته ورزشکاران با حضور نمایندگان ANOC و IOC
جلسه کمیته ورزشکاران با حضور دو مهمان ویژه در اینچئون برگزار شد. "کلودیا بوکل" عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک (IOC) به علاوه "باربارا کندال" عضو IOC و رئیس کمیته ورزشکاران انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC) مهمانان ویژه این جلسه بودند.
بوکل در جلسه گزارشی از جلسات اخیر در لوزان سوئیس را ارائه کرد و به اعضای کمیته ورزشکاران آسیا اطمینان داد که نظرات ورزشکاران نقش بزرگی در اصلاحات المپیکی سال 2020 داشته است.
کندال ورزشکار 5 دوره المپیک نیز از آخرین وضعیت کمیته ورزشکاران ANOC گزارش داد و از فواید وجود کمیته ورزشکاران در انجمن های قاره ای صحبت کرد.

جلسه کمیته آموزش در اینچئون
کمیته آموزشی شورای المپیک آسیا برای اولین بار زیر نظر "محمد المیشل" رئیس جدید کمیته در اینچئون تشکیل جلسه داد.
المیشل که ریاست کمیته ملی المپیک عربستان را نیز در اختیار دارد جایگزین "رشید الحرایول" رئیس سابق کمیته شد که اوایل امسال در عربستان سعودی درگذشت.
محوریت اصلی جلسه بر طرح ماموریتی آموزشی برای آموزش اهمیت ورزش و روح المپیک در جامعه بود. به همین منظور هم طرح ساخت یک یا دو فیلم آموزشی با همین هدف مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته تمام ایده ها و پروپوزال ها را در این مورد جمع آوری کرده و برای ارائه طرحی جامع به شورای المپیک آسیا بررسی خواهد کرد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.