جلسه هیئت اجرایی OCA برگزار شد؛ درخواست اندونزی برای تغییر زمان بازی های آسیایی 2019

جلسه هیئت اجرایی OCA برگزار شد؛ درخواست اندونزی برای تغییر زمان بازی های آسیایی 2019
جلسه هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک ( OCA) دیروز28 شهریور پیش از افتتاحیه بازی های آسیایی 2014 در شهر اینچئون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ جلسه هیئت اجرایی OCA صبح دیروز  با تشکر رئیس شورا از تمام عوامل برگزاری بازی های آسیایی اینچئون برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد که کمیته برگزاری چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیایی که از 14 تا 23 نوامبر سال جاری میلادی به میزبانی پوکت تایلند برگزار می شود در سازماندهی اولین دوره بازی های ساحلی جهان همکاری خواهد داشت. بازی های ساحلی جهان توسط انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC) برگزار می شود.

همچنین "شیخ احمد الفهد الصباح" رئیس شورای المپیک آسیا در جلسه هیئت اجرایی از درخواست اندونزی نامزد میزبانی بازی های آسیایی 2019 برای برگزاری این بازی ها در سال 2018خبر داد. اندونزی در سال 2019 درگیر انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

هانوی پایتخت ویتنام میزبان بازی های 2019 به خاطر مشکلات اقتصادی از میزبانی بازی ها انصراف داد و تصمیم گیری در مورد جایگزین این کشور در مجمع عمومی OCA فردا 29 شهریور انجام می شود.

علاقه سریلانکا به میزبانی بازی های آسیایی نوجوانان

در جلسه هیئت اجرایی OCA از علاقه کشور سریلانکا به میزبانی بازی های آسیایی نوجوانان 2017 خبر داده شد. تصمیم گیری نهایی در این مورد هم به بررسی چند مورد اساسی از جمله ساخت و ساز استادیوم های جدید محول شد.

ترکمنستان میزبان بازی های آسیایی داخل سالن

عشق آباد ترکمنستان نیز به عنوان میزبان پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در سال 2017 معرفی شد. 63 تیم با اضافه شدن کمیته های ملی المپیک اقیانوسیه در این بازی ها حضور دارند که در 18 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.
"یوکو آراکیدا" رئیس کمیته ورزشکاران OCA نیز از برگزاری دومین مجمع ورزشکاران آسیا در کویت خبر داد که در فصل بهار سال 1394 برگزار می شود.
جلسه بعدی هیئت اجرایی OCA در حاشیه بازی های ساحلی پوکت تایلند برگزار می شود.

۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.