ظهر امروز با حضور نمایندگان ستادبرگزاری و کمیته ملی المپیک؛پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازیها به اهتزاز درآمد

ظهر امروز با حضور نمایندگان ستادبرگزاری و کمیته ملی المپیک؛پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازیها به اهتزاز درآمد
صبح امروز مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازیهای آسیایی اینچئون با حضور کادر سرپرستی کاروان اعزامی، شهردار دهکده بازیها و نمایندگان ستاد برگزاری بازیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور کادر سرپرستی کاروان، ورزشکاران و کادر فنی رشته های مختلف اعزامی حاضر در دهکده ورزشکاران،شهردار دهکده بازیها و مسئولان کمیته برگزاری بازیها برگزار شد.

در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران با تشریفات خاصی که در قوانین بازیها آمده همزمان با پخش سرود ملی کشورمان در دهکده ورزشکاران به اهتزاز در آمد.

در ابتدای مراسم اهتزاز پرچم کشورمان گروهی از ورزشکاران کشور میزبان به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و در ادامه شهردار دهکده ضمن خیر مقدم به کادر سرپرستی و ورزشکاران کشورمان ابراز امیدواری کرد تا کاروان اعزامی ایران با خاطره ای خوش اینچئون را ترک کنند.

گفتنی است امروز مراسم اهتزاز پرچم کشورهای ایران، ترکمنستان، قزاقستان،پاکستان بحرین و مالزی در محوطه بین المللی دهکده بازیها برگزار گردید.

در خاتمه این مراسم نمایندگان کشورهای فوق طبق قوانین و پروتکل این برنامه ضمن حضور بر روی سن اقدام به تبادل هدایا و یادبودهای کشور خود با نماینده ستاد برگزاری بازیها و شهردار نمودند که خانم عاطفه اسلامیان معاون کاروان اعزامی کشورمان به نمایندگی از ایران ضمن حضور بر روی سن و اهدا هدایا برای مسئولان ستاد برگزاری بازیها آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم عاطفه اسلامیان، فراهانی، دهخدا، مسجدی، بابایی، سلامی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران رشته های  اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی حضور داشتند.

۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

حمید صادقی
۱۳۹۳/۰۶/۲۶
5
0
0

به امید افتخار آفرینی ورزشکاران ایرانی و برفراشته شدن پرچم ایران


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.