هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛روحانی: برای کسب مدال طلا می‌جنگم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛روحانی: برای کسب مدال طلا می‌جنگم
ملی‌پوش وزن هفتم تکواندوی بانوان ایران می‌گوید که برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون هیچ استرسی ندارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فاطمه روحانی ملی‌پوش وزن 73- کیلوگرم ایران، اظهار کرد: در فرصت باقی مانده تا اعزام به اینچئون تمرکز ما روی کارهای روانی است و از فشار تمرین‌ها کاسته شده است. شرایط خوبی داریم و خدا را شکر نه من مصدوم هستم و نه هیچ یک از ملی‌پوشان. قطعا تا روز مسابقات به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی افزود: آماده حضور در باز‌ی‌های آسیایی هستم و در این مدت مسابقه‌های مهمی را تجربه کرده‌ام. فکر نمی‌کنم جو بازی‌های آسیایی روی من تاثیر بگذارد چون استرسی برای شرکت در این بازی‌ها ندارم. فقط به هدفم فکر می‌کنم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در پاسخ به این سوال که تو حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا را از دست دادی و آیا این مساله کارت را برای حضور در اینچئون سخت کرد، گفت: نه. اینطور نیست. از ابتدا هم هدفم حضور در بازی‌های آسیایی بود و از اینکه برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا در ترکیب تیم نبودم چیزی را از دست ندادم. خدا را شکر در مسابقه‌های انتخابی عملکرد خوبی داشتم و توانستم برای اینچئون فیکس شوم. البته حضور در رقابتهای نظامیان جهان و طلایی که دراین مسابقه‌ها گرفتم خیلی کمک کرد تا آماده‌تر شوم.

روحانی در پاسخ به این سوال که او نماینده ایران در روز آخر بازی‌ها است و آیا این مساله می‌تواند روی عملکرد او تاثیر منفی بگذارد، ادامه داد: مبارزه در روز آخر همیشه کار سختی است چرا که همه نگاه‌ها معطوف به آن مسابقه است اما فکر نمی‌کنم این شرایط، روی من تاثیر منفی بگذارد. من استرس ندارم و می‌روم که طلا بگیرم.

تکواندوکار وزن هفتم ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی، تیمی کاملا یکدست است، گفت: همه بچه‌ها یکدل هستند و برای یک هدف که موفقیت است تلاش می‌کنند. امیدوارم همه با دست پر به ایران برمی‌گردیم.

وی در مورد حریفانش در بازی‌های آسیایی افزود: به طور کلی همه حریفانم خوب هستند اما نمایندگان کره جنوبی چین و چین تایپه رقبای اصلی‌ام هستند.

۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.