هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ فرهاد مرادی: درمانگاه کاروان ایران آغاز به کار کرد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ فرهاد مرادی: درمانگاه کاروان ایران آغاز به کار کرد
درمانگاه پزشکی کاروان ایران در حالی طی 2 روز گذشته تجهیزات لازم را تحویل گرفته که از امروز کار خود را آغاز نموده است .

 فرهاد مرادی شهپر مسئول کادر پزشکی درمانگاه  کاروان ایران در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی گفت : خوشبختانه تجهیزاتی که در ایارن تهیه شده بود در کنار تجهیزاتی که از کشور میزبان خریداری شده بود و آنچه ستاد بازیها در اختیار ما قرار داده طی  2 روز گذشته تحویل شده و ما از امروز رسما کار خود را در درمانگاه به منظور سرویس دهی به کاروان ایران آغاز نمودیم .
وی ادامه داد: اگرچه از بدو ورود سرویس دهی آغاز شده  ولی با اضافه شدن دارو و تجهیزات بیشتر  به این مرکز  ما  سرویس دهی بهتری خواهیم  داشت .
مرادی  در خصوص وضعیت درمانگاه و محل آن گفت: درمانگاه کاروان ایران در طبقه هفتم ساختمان شماره 808 که مختص کاروان ایران می باشد واقع شده و شامل بخش های معاینه ، فیزیوتراپی ، ماساژ با دستگاه  و بخش اختصاصی بانوان می باشد که به صورت شیفت بندی در طول شبانه روز آماده سرویس دهی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود .
مسئول کادر پزشکی درمانگاه ایران در دهکده بازیها ادامه داد: پزشکان در قالب دو تیم 4و5 نفره طی هفته اول و دوم جای خود را عوض می کنند تا بتوانند بازدهی و سرویس دهی بهتر و مطلوب تری داشته باشند .
مرادی در ادامه یاد آور شد : طبق هماهنگی های انجام گرفته  بخش بعدی داروها و مکمل ها ی مورد نیاز ورزشکاران و کادر فنی امشب به اینچئون می رسد و فردا طبق برنامه ریزی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد .
مرادی در پایان  اضافه کرد : خوشبختانه مشکل خاصی نداریم تمام امکانات فراهم شده تا با کمک کادر پزشکی  ورزشکاران بتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند .

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۷:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.