قرارداد همکاری کمیته ملی المپیک و بانک شهرحامی مالی کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی امضا شد

قرارداد همکاری کمیته ملی المپیک و بانک شهرحامی مالی کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی امضا شد
قرارداد همکاری کمیته ملی المپیک ایران و بانک شهر حامی مالی کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اینچئون امضا شد.

به گزارش روابط عمویم کمیته ملی المپیک؛این قرارداد صبح امروز با حضورشاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و  دکتر سید صالحی مدیر کل بازار یابی و فخیمی مدیر ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به عنوان حامی مالی این کاروان امضا و مسئولان به سئوالات خبرنگاران در نشست خبری مشترک  پاسخ دادند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در این نشست که امروز (سه شنبه) با حضور فرشاد فخیمی رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین سید صالحی مدیر کل امور بازاریابی بانک شهر برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت بازی های آسیایی در قاره کهن، از بانک شهر برای حمایت مالی از کاروان اعزامی ایران به هفدهمین دوره بازی های آسیایی سپاسگزاری کرد و گفت: بانک شهر با این اقدام یک مسوولیت اجتماعی را بر عهده گرفت و نشان داد که فقط به مسائل اقتصادی توجه نمی کند در حالیکه در بیشتر کشورهای غربی نهادهای اقتصادی در بسیاری از عرصه های بین المللی صرفا با انگیزه مالی به کمک نهادهای مختلف می شتابند.
وی با اشاره به قراردادهایی که در گذشته برای جذب حامی مالی امضا شده است، افزود: قرارداد ما در این دوره با بانک شهر سقف ندارد و اقدامات بر حسب اتفاقاتی که در طول بازی ها روی خواهد داد، انجام می شود.
شهنازی ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این همکاری برای حمایت از ورزشکاران در آینده خاطر نشان کرد: بانک شهر با حمایت های خوب خود در هشت ماه گذشته موجب شد که ذهن مسوولان و ورزشکاران به مسائل دیگر مشغول نشود.
وی در پاسخ به سوالی در مورد تجربه حامیان مالی تیم های ورزشی در گذشته اظهار داشت: بانک شهر همیشه حامی ورزش همگانی بوده است و اکنون نیز برای حمایت مطمئن و پایدار از ورزش قهرمانی و ملی هدف گذاری کرده است. نوع نگاه ما به ورزش کاملا متفاوت با رشته هایی مثل فوتبال است چون هدف ما بهره برداری تبلیغاتی صرف و نگاه مالی کوتاه مدت نیست. ما به دنبال این نیستیم که در گام اول بار سنگین مالی را به دوش بانک شهر بگذاریم چون بانک شهر نیز به دنبال سود اقتصادی نیامده است. از این رو تبلیغات به سمت مسائل اجتماعی و همکاری تعاملی برای هر دو طرف است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: قرار است پس از پایان بازی ها گزارش کاملی از عملکرد کاروان و تعامل کمیته ملی المپیک با نهادهای اقتصادی به کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا ارسال شود.

در این نشست سید صالحی مدیرکل امور بازار یابی بانک شهر نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد غیورمردان هشت سال جنگ تحملی گفت: امیدواریم ورزشکاران همانند مردان باغیرتی که در جنگ حضور داشتند بتوانند پرچم ایران را بالاتر از کشورهای دیگر به اهتزاز در بیاورند.

وی با تأکید بر مسوولیت بانک شهر برای انجام وظایف اجتماعی خود، افزود: بانک شهر پیش از این نیز در عرصه ورزش همگانی فعال بوده است و امیدواریم این بار هم بتواند کمک هرچند کوچکی به موفقیت تیم های ملی در عرصه های بین المللی انجام دهد.

مدیر کل امور بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه این بانک در حوزه های دیگر مثل محیط زیست هم به تعهدات خود پایبند بوده است، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که همانند یک شهروند متعهد به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنیم و این مسوولیت جایی متجلی می شود که مردم با دیدن افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه های بین المللی شاد شوند.

در ادامه این نشست فرشاد فخیمی رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و رسالت این بانک را ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان دانست.

وی تصریح کرد: بانک شهر قبلا هم حامی وزش بوده و از تیم های پرسپولیس و استقلال و اخیرا نیز قایقرانی حمایت کرده است و آرزو می کنیم ورزشکاران بتوانند در بازی های آسیایی اینچئون به مدال های رنگارنگ دست یابند.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از روز 28 شهریورماه تا 12 مهر به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.

کاروان ورزشی ایران با 276 ورزشکار در 22 رشته این بازی ها به رقابت خواهند پرداخت.

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.