هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛دیشب آخرین مرحله از تمرین مراسم افتتاحیه برپاشد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛دیشب  آخرین مرحله از تمرین مراسم افتتاحیه  برپاشد
آخرین مرحله از تمرین برپایی مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی با حضور تمامی عوامل اجرا کننده ، تهیه کننده و کارگردان در ورزشگاه اصلی برگزار گردید .

 به گزارش خبرنگار اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی  اینچئون ؛ آخرین مرحله تمرین  و مرور برنامه مراسم افتتاحیه  بازیهای آسیایی شب گذشته با حضور عوامل اجرایی ، کارگردان و تهیه کننده برنامه به منظور اطمینان مسئولین ستاد برگزاری بازیها از آماده بودن تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود و همچنین عوامل  انسانی حاضر در این مراسم برگزار گردید .

بر اساس این گزارش، طبق اعلام ستاد برگزاری بازیها  کارگردانی این مراسم بر عهده جانگ جین مشهور به خالق ایده ها و داستانهای خلاقانه و دارنده جایزه بهترین نمایشنامه نویس  در عرصه های مختلف ملی و تهیه کنندگی آن با ایم کوانتائک  معروف به خالق  بی همتای صحنه های  احساسی کره ای در فیلم ها و تهیه کننده 100 فیلم و دارنده جوایز مختلف ملی و بین الملی می باشد .

 

آخرین تمرین این مراسم در آستانه برپایی این رویداد بزر قتره آسیاروز گذشته  و با حضور تمامی عوامل اجرایی  12 ساعت بطول انجامید.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره با عنوان "نظاره گر آینده روشن آسیا باشید "  روز جمعه 28 شهریور از ساعت 19 تا 22 در محل استادیوم اصلی اینچئون برگزار می گردد.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.