یوسف کرمی :بازیکنان جوان ثابت می کنند نسل جدیدی برای تکواندو در راه است

هر چند برخی نگرانیها در خصوص جوان بودن تیم اعزامی به رقابتهای جهانی دانمارک وجود دارد ولی همین بازیکنان جوان ثابت می کنند نسل جدیدی برای تیمهای ملی تکواندو در راه است.

یوسف کرمی، دارنده مدال برنز المپیک جهانی آتن ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در این که ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی دانمارک جوان است شکی نیست ولی مگر افتخارات کنونی تکواندو ایران را در مسابقات برون مرزی همین جوانانی کسب نکردند که امروز مربی شده اند.
وی ادامه داد:تازه شرایط این بچه های برای موفقیت خیلی بهتر از سالهای قبل است چرا که الان تعداد تکواندو کاران با تجربه ای که می توانند از آنها چیزی یاد بگیرند خیلی بیشتر از گذشته است.
کرمی در پایان تصریح کرد:تیم ملی تکواندوبا آمادگی کامل جسمانی و روحی در حال اعزام شدن به رقابتهای جهانی است  فدراسیون و کادر فنی هم آنچه از دستشان برآمده انجام دادند فقط مانده همت بچه ها باور کنید این انگیزهایی که در بین آنها می بینم اگر استرس و ترس از باخت نداشته باشند می توانند شگفتی بیافرینند پس نگرانی از این بابت وجود ندارد و من به شخصه شاهد عرق ریختن آنها بوده و مطمئنم این تمرینات شبانه روزی بی ثمر نمی ماند.

۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.