هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون؛اصغر رحیمی: تمامی امکانات برای ملی پوشان کاروان ایران مهیاست

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون؛اصغر رحیمی: تمامی امکانات برای ملی پوشان کاروان ایران مهیاست
معاون کاروان اعزامی کشورمان به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از فراهم بودن امکانات مطلوب کلیه ورزشکاران کشورمان خبر داد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و معاون کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی  در گفتگو با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه تمامی امکانات لازم جهت ورود، اسکان، تغذیه، تمرین و مسابقات  ملی پوشالن کشورمان در اینچئون مهیاست و آنان به محض ورود می توانند مراحل آماده سازی خود را از سر گیرند.
وی ادامه داد: تا اینجای کار رشته های فوتبال ،روئینگ ، ووشو، دوچرخه سواری و  تیر و کمان وارد دهکده بازیها شدند و گروه اول وزنه برداری نیز امشب وارد می شود.

رحیمی یاد آور شد: باتوجه به اینکه کادر سرپرستی تیم ملی یک هفته پیش وارد اینچئون شد سالنهای تمرینی و برنامه تمرینی ورزشکاران رشته های مختلف کاروان کاملا مشخص و برنامه ریزی شده تا ورزشکاران بتوانند بدون کم وکاست تمرینات خود راپیگیری کنند.

معاون کاروان اعزامی در ادامه افزود: امروز در اولین دیدار کاروان ورزشی کشورمان تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی ویتنام می رود که با توجه به اردوی اماده سازی چین و تمرینات طی چند روز گذشته در اینچئون امیدواریم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: اعضای تیم ملی ووشو نیز بعد از ورود به اینچئون صبح امروز اولین مرحله تمرین خود را آغاز و اعضای تیم ملی قایقرانی نیز پس از اسکان در دهکده مخصوص قایقرانی، قایقهای خود را تحویل گرفتند تا تمرینات خود را آغاز کنند. 

۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.