هفدمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون ؛ افاضلی : نگاهمان به این بازی مقدماتی است

هفدمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون ؛   افاضلی : نگاهمان به  این بازی مقدماتی است
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی قرار است امروز ساعت 17 به و قت محلی در نخستین دیدار کاروان ورزشی کشورمان به مصاف تیم ملی فوتبال ویتنام می رود که مدیر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان وضعیت تیم را بسیار خوب ارزیابی می کند .

هومن افاضلی مدیر فنی  تیمهای ملی امید  در گفت و گو  با خبرنگار اعزامی  به بازیها اعلام کرد : خوشبختانه شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است ، یک هفته بعد از اردوی چین و حضورمان در دهکده بازیها تیم هماهنگ تر شده است .
 وی ادامه داد: ملی پوشان از هم شناخت خوبی پیدا کرده اند و با اطلاعات خوبی که کادر فنی تیمهای ملی از تیم ملی ویتنام بدست آورده  و ما امیدواریم با یک ترکیب خوب به مصاف حریف برویم و با نتیجه مطلوب بازی را تمام کنیم .
افاضلی  در ادامه افزود : پیش بینی ما این است که تیمها مقابل تیم ما دفاعی بازی کنند و سعی کنند که از ضد حمله ها برای گل زدن استفاده کنند  که این موضوع کار را برای ما سخت می کند ولی خوشبختانه تمهیدات لازم صورت گرفته و شک نداشته باشید که  نگاه ما به این دو بازی با تیمهای ویتنام و قرقیزستان  نگاهی مقدماتی است  تا ان شاء الله در بازیهای بعدی  با قدرت وارد شویم .
مدیر فنی تیمهای ملی فوتبال امید اضافه کرد : خیلی مهم است که در دقایق اول  به گل برسیم تمام برنامه ریزیهای تیم بر روی این موضوع صورت گرفته که در دقایق اول به گل برسیم   تا برنامه ریزیهای حریف به هم بخورد .
افاضلی  در خاتمه گفت: طبق برنامه ستاد برگزاری در دیدار امروز ملی پوشان ما با پیراهن سفید و ملی پوشان تیم ویتنام با پیراهن قرمز به مصاف یکدیگر می روند .

۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.