هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛گنج زاده:دچار غرور نمی شویم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛گنج زاده:دچار غرور نمی شویم
کاراته کای وزن به اضافه 84 کیلوگرم تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: تمام بازیکنان و مربیان در این چند ماهه زحمت زیادی کشده اند و کاراته استحقاق این را دارد تا با مدال آوری ستاره بازیهای آسیایی شود و بهترین نتیجه را رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سجاد گنج زاده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم خوب، جوان و با تجربه ای داریم که با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، امیدوار به کسب خوش رنگ ترین مدال در بازیهای آسیایی هستیم.

وی افزود: حضور در لیگ های جهانی و مبارزه با کاراته کاهای مطرح آسیا و جهان به بالارفتن سطح آمادگی ما کمک زیادی کرد ضمن اینکه مبارزات حریفانمان در بازیهای آسیایی را از نزدیک نظاره گر بودیم و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کردیم.

گنج زاده در مورد رقبایش در ایران گفت: در هر وزن چند بازیکن خوب داریم که همه حرفی برای گفتن دارند با این حال همه اتفاقات در لحظه رقم می خورد، اما من به شخصه از مبارزه با حریفان سرسخت لذت می برم و تلاشم را دو چندان می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب مدال طلای کاراته وان ترکیه باعث غرور او شده یا خیر، گفت: کاری نکردم که مغرور بشوم، هر مسابقه با مسابقه بعدی متفاوت است و هدف من کسب مدال در بالاترین سطح جهان و افتخارآفرینی است.

گنج زاده با تاکید بر اینکه تمام تمرکزش بر بازیهای آسیایی است، گفت: امسال شرایط خوبی برای اردونشینان مهیا بود و امیدوارم این روند در مسابقات آتی هم ادامه داشته باشد و ما هم با حفظ آمادگی جسمانی پای به میدان جهانی بگذاریم.

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.