هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ حمیده عباسعلی:برای تکمیل ویترین افتخاراتم به طلای آسیایی نیاز دارم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ حمیده عباسعلی:برای تکمیل ویترین افتخاراتم به طلای آسیایی نیاز دارم
کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بانوان که دومین حضورش در بازیهای آسیایی را تجربه می کند، گفت: پیشرفتم را مدیون بازیهای آسیایی گوانگجو هستم که با دلیل باخت در آن مسابقات انگیزه ام دو چندان شد و این بار تنها برای کسب مدال و تکمیل کلکسیون افتخاراتم پای به اینچئون می گذارم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حمیده عباسعلی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خداروشکر با حضور در مسابقات تدارکاتی ژاپن و ترکیه به شرایط آرمانی رسیدم و از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستم. در این روزهای باقی مانده تا بازیهای آسیایی با مرور تکنیک ها سعی می کنم نقاط ضعفم را برطرف کنم.

وی افزود: هدف اصلی ما حضور موفق در بازیهای آسیایی است که مسابقات تدارکاتی کمک به پایین آوردن استرس بازیکنان کرد ضمن اینکه در میدان مسابقه حضور داشتیم و محک جدی خوردیم.

عباسعلی در خصوص حریفانش در بازیهای آسیایی2014 اینچئون، گفت: تقریباً از تمامی حریفانم شناخت دارم و مبارزات آنها را آنالیز کرده ام. کاراته کای ژاپنی که سال گذشته در امارات او را شکست دادم و نیز حریف چینی که در مسابقات اخیر دانشجویان جهان با او مبارزه کرده و پیروز شدم، رقبای اصلی من هستند که شیوه مبارزات آنها را به خوبی می دانم.

وی در مورد لیگ های جهانی ترکیه و ژاپن گفت: در کاراته وان ژاپن اکثراً کشورهای آسیایی شرکت داشتند اما مسابقات ترکیه مثل یک جهانی کوچک بود که رقبای اروپایی برای آمادگی در مسابقات جهانی در آن شرکت داشتند.

عباسعلی با تاکید بر اینکه بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی به ترتیب اولویت بندی شده اند، گفت: در حال حاضر تمرینات فنی و بدنسازی با هم انجام می شود و تا مسابقات جهانی آلمان این شرایط را ادامه خواهیم داد که از نظر بدنی افت نداشته باشیم.

وی در مورد شرایط و امکانات این دوره از بازیها در مقایسه با دوره گذشته، گفت: تفاوت آن زمین تا اسمان است. این دوره امکانات خوبی در اختیار داشتیم که امیدوارم نتیجه قابل قبولی هم در بازیهای آسیایی کسب کنیم.

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.