هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛تالوکاران بانوی ایرانی به دنبال نخستین مدال

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛تالوکاران بانوی ایرانی به دنبال نخستین مدال
تیم ملی تالوی بانوان کشورمان در حالی برای نخستین بار راهی بازیهای آسیایی شدند که قصد دارند در همین اولین حضور نخستین مدال تالوی بانوان را صید کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛امسال برای نخستین بار بانوان تالوکار ایران در بازیهای آسیایی حضور خواهند داشت و براین اساس هانیه رجبی و حمیده برخور به رقابت با حریفان می پردازند.

حمیده برخور با اشاره به اینکه چینی ها از رقابت با ووشوکاران ایران هراس دارند، گفت: مهم ترین رقبای ووشوکاران ایران از کشورهای چین، هنگ کنگ، مالزی، اندونزی، ژاپن و کره جنوبی هستند ولی ما به حدی از آمادگی رسیده ایم که می توانیم بدون نگرانی از سد همه حریفان بگذریم.
برخور ضمن قدردانی از پدرش که به عنوان مربی ژیمناستیک کمک زیادی برایش در مدت فعالیت در این رشته ورزشی بوده، از مسئولان فدراسیون و مربیانی که او را یاری داده اند تا سه سال پی در پی پیراهن تیم ملی را برتن کند، تشکر کرد.
کسب دو مدال برنز بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سال 92 در اندونزی و کسب دو مدال نقره در رقابت های ووشو جهانی ترکیه مدال هایی است که این ووشو کار جوان کسب کرده است.

اما هانیه رجبی دیگر عضو تیم تالوی بانوان ایران در بازیهای آسیایی نیز، گفت: شناخت خوبی از حریفان دارم و در طول تمرینات تمام تلاش ام را به کار گرفتم تا به آمادگی کامل برسم.برایم مهم نیست که حریفم از کدام کشور باشد، زیرا من برای کسب موفقیت به اجرای فرم در زمین می پردازم.

این تالو کار سبک چانگ چوان، کسب مدال را بهترین روش برای قدردانی از مسئولان فدراسیون و مربیانش دانست و ادامه داد: امیدوارم جواب زحمات چند ماه اخیر خودم، مربیان و مسوولان را با ارائه نمایشی مناسب در اینچئون بدهم.

کسب مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی آسیا بزرگسالان سال 91، کسب مدال برنز رقابت های جهانی بزرگسالان در ماکائو (91) ، یک طلا ، یک نقره و دو برنز مسابقه های قهرمانی آسیا در فیلیپین (92) ، مدال نقره همبستگی کشورهای اسلامی اندونزی (92) و کسب مدال برنز رقابت های ووشو جهانی بزرگسالان در مالزی از جمله افتخارات هانیه رجبی محسوب می شود.

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.