رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- ازبکستان؛امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره شد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- ازبکستان؛امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره شد
امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح دیروز در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کنسنتاتین استاس از بلغارستان در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 و علیرغم ناداوری به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوروزی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد توماس لورینچ دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی که همراه با ناداوری بود با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوور استفانک از صربستان نفر سوم اروپا شد و با شایستگی صاحب مدال نقره شد.
 
حبیب اله اخلاقی نماینده وزن 80 کیلوگرم و بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم امروز در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنيد، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.