هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛آخرین اردوی تیم ملی کبدی مردان و زنان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛آخرین اردوی تیم ملی کبدی مردان و زنان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
تیم ملی کبدی بانوان ایران جهت حضوری شایسته در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی دهمین و آخرین اردوی آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک تهران برپا کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دهمین و آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی از 20 شهریور ماه به مدت 12 روز در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که در این اردو 12 بازیکن اعزامی به مسابقات تمرینات خود را که بیشتر به کارهای تاکتیکی و هماهنگی تیمی اختصاص دارد را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار خواهند کرد .
ملی پوشان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی بلافاصله پس اتمام اردوی در آکادمی ملی المپیک ، تهران را در روز 31 شهریور ماه به مقصد شهر اینچئون کره جنوبی ترک خواهند کرد .تیم ملی کبدی بانوان ایران در دوره گذشته موفق شد به مدال برنز بازیهای آسیایی دست پیدا کند که این مدال در رشته های تیمی ورزش بانوان به عنوان اولین مدال ورزش بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسید.
همچنین چهاردهمین و آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی استاندارد آقایان ایران از فردا یکشنبه 23 شهریور ماه به مدت 9 روز در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
مربیان تیم ملی در این روزهای باقیمانده تا زمان اعزام برنامه های آماده سازی خود را روی کارهای تاکتیکی و تکنکیکی تنظیم کرده اند تا بازیکنان در شرایط هماهنگی مطلوب و مناسب تر قرار گیرند .

۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.