نشست خبری فدراسیون بسکتبال برگزار شد ، محمود مشحون: بهترین برنامه را برای تیم ملی بسکتبال داشته‌ایم

نشست خبری فدراسیون بسکتبال برگزار شد ، محمود مشحون: بهترین برنامه را برای تیم ملی بسکتبال داشته‌ایم
به دنبال نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی ، نشست خبری فدراسیون بسکتبال ظهر امروز با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون و رضا مشحون مدیر تیمهای ملی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک   محمود مشحون ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از فعالیت های  اصحاب رسانه  در انعکاس فعالیت های  فدراسیون بسکتبال  در خصوص آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: وقتی سال گذشته قهرمان آسیا شدیم همان روز در فیلیپین جلسه‌ای با کادر فنی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی گذاشتیم. پس از عقد قرارداد با بچیروویچ جلسه‌های مختلفی با اعضای هیات رییسه و کادر فنی برگزار کردیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای تیم ملی بسکتبال که بازی‌های آسیایی را پیش رو داشت انجام دهیم. با طراحی این برنامه‌ریزی گام‌هایمان را یکی پس از دیگری برداشتیم.
او ادامه داد:‌ در سال جدید پس از پایان لیگ تمامی اردوهای ملی برگزار شد و تیم‌های ما در مسابقه‌های مختلف شرکت کردند. همه برنامه‌ها به بهترین شکل و همان طور که تنظیم شده بود اجرا شد و ما با تمام توان برای قدرتمند بودن تیم ملی تلاش کردیم تا ملی‌پوشان با بهترین شرایط راهی اینچئون شوند. آخرین گام ما نیز حضور تیم ملی بسکتبال در گرانادا و مسابقه‌های جام جهانی بود. بهترین کارها را انجام دادیم تا تیم از هر نظر تقویت شود و برای حضور در بازی‌های آسیایی به اوج قدرت خود برسد.
مشحون با اشاره به برنامه‌های تیم ملی بسکتبال اظهار داشت:ابتدا با 32 نفر از ملی‌پوشان آماده، برنامه‌هایمان را شروع کردیم. به 5 بازیکن اصلی تیم که در لیگ تحت فشار بودند استراحت دادیم و سعی کردیم در این مدت که آن‌ها استراحت می‌کنند به بازیکنان جوان‌مان فرصت بدهیم که دیدیم در تورنمنت‌ها و رقابت‌هایی که بودند عملکرد خوبی داشتند و در کاپ آسیا نیز قهرمان شدند. فدراسیون همیشه با تمام توان برای انتخاب بهترین نفرات کار کرد و حتی برای بازی‌های آسیایی نیز با توجه به وضعیت ارسلان کاظمی، خیلی سریع نام فرید اصلانی را جایگزین کرد تا در اینچئون تیم به مشکل نخورد.
او در پایان گفت: تیم ملی 8 روز استراحت دارد و از شنبه وارد اردو می‌شود و تا اعزام به بازی‌های آسیایی در اردو است. به این دلیل که ما انتخاب شده هستیم در مرحله نخست بازی‌های آسیایی به میدان نمی‌رویم. 29 ، 30 و 31 شهریور و اول مهر فرصتی برای تیم ملی است که از هر نظر با اینچئون هماهنگ شود و دوم مهرماه نخستین بازی‌اش را برابر هندوستان برگزار کند.

 

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.