پس از مشاهده بازهای قهرمانی اروپا؛ سرپرست انجمن والیبال نشسته:نمی توانستیم نسبت به حریفان اروپایی خود بی تفاوت باشیم

با اتمام مسابقات والیبال نشسته قهرمانی اروپا، هادی رضایی و علی دولو کارشناسان ایرانی عازم به این رقابتها بعد از ظهر دیروز به کشور بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛هادی رضایی، سرپرست انجمن والیبال نشسته ایران هدف اصلی خود را از حضور در این رقابت ها ارزیابی سطح بازی حریفان اروپایی تیم ملی کشورمان برشمرد .
وی در این خصوص گفت : مسابقات قهرمانی والیبال نشسته اروپا با حضور 11 تیم در گروه مردان و 8 تیم در گروه زنان در سطح مطلوبی برگزار شد که در گروه مردان به ترتیب تیم های بوسنی ، روسیه ، آلمان و اوکراین مقام های اول تا چهارم را کسب کردند و نمایندگان هلند ، اوکراین ، اسلوونی و لیتوانی نیز در گروه بانوان به ترتیب به مقام های اول تا چهارم را از آن خود نمودند.
رضایی تصریح کرد : این بازی ها به دلیل حضور رقبای اصلی ایران همچون روسیه و بوسنی با توجه به رویدادهای پیش رو از جمله مسابقات جهانی اوکلاهاما و آیواز، نیاز به تحلیل و بررسی داشت که خوشبختانه این امر با آنالیز بازی ها ، سطح بازیکنان و تهیه فیلم صورت پذیرفت .
لازم به ذکر است رقابت های والیبال نشسته قهرمانی اروپا مجموعا با شرکت 19 تیم از سی ام شهریور تا 7 مهر ماه سال جاری به میزبانی لهستان برگزار شد .

۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.