بازدید سرزده رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی

بازدید سرزده رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی
رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز بطورسرزده از اردوی تیم ملی شمشیر بازی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز  با حضور در آکادمی ملی المپیک  از اردوی تیم ملی شمشیربازی بازدید و از نزدیک  در جریان  روند آماده سازی این تیم برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون قرار گرفت.
 در جریان این بازدید پیمان فخری دبیرفدراسیون شمشیربازی و مدیر تیمهای ملی گزارش کاملی از تعداد اردوهای ملی پوشان برای حضور در این دوره از بازیهای آسیایی ارائه و  به تشریح جایگاه شمشیربازی ایران درجهان و آسیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که  نمایندگان ایران در این رشته بتوانند با سکو نشینی سطح فنی خود را در آسیا به نمایش در آورند.
وی ضمن ارائه توضیحی کامل و جامع در خصوص وضعیت آماده سازی ملی پوشان شمشیر بازی و حریفانشان اظهار داشت:اردو نشینان تیم ملی شمشیر بازی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و برنامه ریزی خوبی که فدراسیون داشت تمرنیات خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته و می رود تا در بازیهای آسیایی با حداکثر توان به مصاف حریفان خود برود.
در خاتمه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن ابراز موفقیت برای تیم ملی شمشیری بازی گفت:بدون تردید کاروان ورزشی کشورمان با تمرینات خوبی که داشتند و دعای خیر مردم می روند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و بدون تردید تیم ملی شمشیر بازی نیز خواهد توانست انتظارت کادر فنی و فدراسیون را برآورده کند.

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.