نشست کادر سرپرستی کاروان ایران با ستاد برگزاری به اتمام رسید/ ثبت نام نهایی کاروان ایران انجام شد

نشست کادر سرپرستی کاروان ایران با ستاد برگزاری به اتمام رسید/ ثبت نام نهایی کاروان ایران انجام شد
نشست هماهنگی و ثبت نام نهایی اعضای کاروان ایران شب گذشته با حضور کادر سرپرستی و مسئولین ستاد برگزاری با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق روال ادوار گذشته بازیهای آسیایی و المپیک مسئولین ستاد برگزاری بازیها پیش از آغاز رقابتها نشست هایی را با کادر سرپرستی کشورهای شرکت کننده جهت انجام هماهنگی تکمیلی و ثبت نام نهایی برگزار می کنند که طبق زمان از پیش اعلام شده نشست مربوط به کاروان ورزشی کشورمان روز گذشته برگزار شد.
این نشست که با حضور اصغر رحیمی، دکتر دهخدا، عاطفه اسلامیان و حسن مسجدی (اعضای کادر سرپرستی کاروان کشورمان) با مسئولین ستاد برگزاری برگزار گردید ثبت نام نهایی 282 ورزشکار اعزامی کشورمان با موفقیت انجام شد و ساختمان محل اسکان و وسایل نقلیه کاروان کشورمان تحویل نمایندگان کمیته ملی المپیک گردید.
در این جلسات که در دو تایم زمانی 10 ساعته برگزار گردید ساختمان شماره 808 شامل 59 آپارتمان به کاروان اعزامی ایران تحویل گردید که طبق اعلام نمایندگان کشورمان بلوک اسکان کاروان ایران در نزدیکی درب ورودی دهکده ورزشکاران و همچنین رستوران اصلی قرار دارد.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور ماه جاری در شهر اینچئون کره و با برپایی مراسم افتتاحیه آغاز و 12 مهر ماه سالجاری با انجام مراسم اختتامیه به اتمام می رسد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.