انتخابات هیأت رئیسه فیلا صبح فردا و در هتل رادیسون تاشکند برگزار می شود

انتخابات هیأت رئیسه فیلا صبح فردا و در هتل رادیسون تاشکند برگزار می شود
انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی با حضور 20 نامزد صبح روز یکشنبه 16 شهریور ماه در هتل رادیسون تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار می شود.
20 نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیأت رئیسه فیلا رقابت می کنند که هه گه دوش از مجارستان، مامیاشویلی از روسیه، روزیف از ازبکستان،‌ زنوف از بلغارستان، مارینا پلیکانو از ایتالیا، فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، البروس تدیف از اوکراین، هدیکه تومی یاما از ‍‍ژاپن، جاکا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فیلو از برزیل، داگوادورج از مغولستان،‌ راج سینگ از هند،‌ کارل مارتین دیتمن از آلمان،‌ دانیل ایگالی از نیجریه،‌ حامد عبدالکریم از عراق،‌ نستور راویلسون از ماداداسگار، آلونه سار از سنگال،‌ نئول سامپسون از جامائیکا و پرانس واندی از سیرالئون در کنار امیررضا خادم نماینده ایران رقابت می کنند.
اعضای هیأت رئیسه فیلا 18 نفر می باشند که گفته می شود در تاشکند رقابت برای 8 صندلی می باشد که از میان آن ها باید حتما یک نفر زن باشد. ضمنا در نهایت از میان این نفرات از هر قاره تنها دو نفر باید در میان نفرات منتخب هیئت رئیسه حضور داشته باشند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.