مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛دکترنوبخت : رییس جمهوری بر توجه به ورزش تاکید دارد

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛دکترنوبخت : رییس جمهوری بر توجه به ورزش تاکید دارد
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به اینچئون با اشاره به اینکه رییس جمهوری برتوجه به ورزش تاکید دارد، گفت : ازمسوولان ورزش خواسته ایم برنامه های خود را به صورت دقیق در اختیار ما قرار دهند تا آنها را در برنامه های خود بگنجانیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر محمدباقر نوبخت اظهارداشت: بسیارخرسندم که دراین مراسم حضور یافته ام. آنچه وظیفه ما در راستای اعتلای ورزش کشور است این است که تسهیلاتی را برای رسیدن به موفقیت فراهم کنیم.
وی افزود: حضور بنده به نمایندگی هیات وزیران به همراه وزیر ورزش و جوانان در برنامه امروز در واقع اعلام حمایت بود تا بگویم دولت با تمام توان درکنار ورزشکاران است.
نوبخت با اشاره به اینکه مطالبات و جوایز معوقه قهرمانان از دولت پیشین است، گفت: این معوقه در زمان دولت تدبیر و امید نبوده است،البته تعهدات دولت های گذشته نیز برای ما تعهدآور است.
این مقام عالی ادامه داد : با پیگیری های ویژه وزیر ورزش، منابع مناسب فراهم شد و همانطور که در جمع ورزشکاران اعلام کردم، برنامه ششم توسعه در حال تهیه وتنظیم است وهرکاری در ورزش در این برنامه باید باید زیربنایی دیده شود.
وی افزود: از تمامی فدراسیون ها خواسته ایم برنامه های خود را برای اعتلای ورزش ایران اعلام کنند تا با توجه به تاکید رییس جمهوری برای توجه به ورزش، در معاونت برنامه ریزی منابع لازم برای ورزش را پیش بینی کنیم.
نوبخت اضافه کرد:وظیفه مادر راستای اعتلای ورزش کشور فراهم کردن شرایط و تسهیلات برای ورزشکاران است تا آنها به طور شایسته برای موفقیت گام بردارند.
وی با اشاره به مذاکرات با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در بحث بودجه گفت: با پیگیری های این عزیزان تلاش کردیم تسهیلات مالی را در بودجه برای این کاروان فراهم کنیم.
سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد که دولت آماده است تا برنامه هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت اعتلای ورزش کشور ارایه می شود را در برنامه گنجانده و هر سال به تناسب آن اهداف منابعی پیش بینی شود.وی تاکید کرد که از هیچ تلاشی برای ورزش کوتاهی نخواهد شد.
وی خطاب به کاروان اعزامی ایران به اینچئون گفت: احساس ما نسبت به شما احساس پدری است که نسبت فرزند دارد.در این بازیها نگرانی نداشته باشید و همین که تلاش می کنید دراین رویداد حضور یابید شما را تحسین می کنیم .

۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.