رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک : معاینات پزشکی ورزشکاران اعزامی به ویتنام آغاز و چهار روز بطول می انجامد

رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک : معاینات پزشکی ورزشکاران اعزامی به ویتنام  آغاز و چهار روز بطول می انجامد
دکتر کرم اله علیمرادی رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک گفت : طی یک پروسه 4 روزه ورزشکاران اعزامی به رقابتهای داخل سالن ویتنام تحت معاینات تخصصی پزشکی قرار میگیرند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ورزشکاران اعزامی به سومین دوره رقابتهای داخل سالن ویتنام با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات کامل پزشکی قرار می گیرند .
دکتر کرم اله علیمرادی رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با اعلام خبر فوق گفت : برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای داخل سالن ویتنام لازم است تمامی ورزشکاران حاضر در این رقابتها تحت معاینات کامل تخصصی پزشکی قرار گیرند تا بتوانند بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش گذارند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص برنامه زمانبندی شده برای انجام این معاینات افزود : 12 رشته ورزشی در این رقابتها حضور خواهند داشت که با برنامه ریزی همکارانم در فدراسیون از امروز(7مهرماه) تا دهم مهرماه کلیه ورزشکاران اعزامی به این رقابتها تحت معاینه قرار می گیرند تا در صورت وجود مشکلات احتمالی در سلامتی آنان نسبت به رفع مشکل اقدام گردد و اگر لازم شد نفرات جایگزین معرفی گردند .
دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پاسخ به این سئوال که آیا ستاد برای انجام تست دوپینگ از این ورزشکاران اقدام خواهد کرد یا خیر ، گفت : ورزشکارانی که در سطوح مختلف ملی به فعالیت می پردازند باید هر لحظه و در هر مکان و شرایطی آماده باشند تا در صورت صلاحدید ستاد از آنان تست دوپینگ به عمل آید .
وی درپایان خاطر نشان کرد : با توجه به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران کشورمان در این رقابتها لازم است روسای محترم فدراسیونها و سرپرستان تیمهای ورزشی با هماهنگی کامل ، فدراسیون پزشکی را در انجام این معاینات همراهی نمایند ، چرا که در صورت عدم دریافت واکسن و خدمات تخصصی پزشکی توسط ورزشکاران عواقب ناشی از آن با مسئولین فدراسیون مربوطه و سرپرست تیم خواهد بود .
۷ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.