مجمع سالیانه فدراسیون ووشو برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون ووشو برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ووشو عصر روز دوشنبه در هتل المپیک و با ریاست دکتر نصراله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در این نشست علاوه بر دکتر سجادی، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، کهندانی نماینده کمیته ملی المپیک، خانم اسدی کارشناس امور مجامع و همچنین اعضای مجمع حضور داشتند.
در این مجمع دکتر مهدی علی نژاد، رئیس فدراسیون ووشو گزارشی از عملکرد تیم های ملی ایران در سال 92 ارائه کرد و به توضیح شرایط فدراسیون پراخت.
دکتر نصراله سجادی نیز با رهنمودهای خود، اعضای مجمع و روسای هیات ها را مورد تشویق قرار داد و از ووشوی به عنوان فدراسیونی موفق یاد کرد که در هشت سال اخیر به توفیقات فراوانی دست یافته است.
ارائه گزارش مالی فدراسیون در سال 91 و 92 از سوی خزانه دار، گزارش بازرس فدراسیون و تصویب گزارش عملکرد، گزارش مالی سال های 91 و 92، گزارش بازرس، تقویم ورزشی سال 93 و بودجه فدراسیون در سال 93 مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

دکتر نصراله سجادی در جریان مجمع سالیانه فدراسیون ووشو با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده این رشته، گفت: فکر می کنم ارکان اصلی هر رشته و سهامداران اصلی هر فدراسیونی، هیات های استانی هستند.
وی با اشاره به اینکه هیات ها باتوجه به زحماتی که متحمل می شوند باید در تصمیم گیری ها سهیم باشند، عنوان کرد: پیش از نیز اعلام کرده ام که اعضای مجمع باید از حالت تشکیلاتی خارج شوند که خوشبختانه این مساله در فدراسیون ووشو دیده می شود. همین سبب گردیده تا فدراسیون به موفقیت های چشمگیری دست یابد. معتقدم موفقیت یک نفره به دست نمی آید و علاوه بر مدیریت توانمند، نیاز به همفکری و کارگروهی است.
سجادی با اشاره به اینکه ووشو با توجه به نوپا بودن در ایران به خوبی جای خود را در بین ورزش های موفق و مدال آور باز کرده است، افزود: مدیریت قوی در این وفقیت تاثیر زیادی داشته است. دکتر علی نژاد توانسته با کار تیمی این رشته را به شرایط ایده آل برساند.
وی با تاکید بر اینکه جوانان ایران به رشته های رزمی علاقه فراوانی دارند، گفت: هرچند ووشو در ایران تازه کار است اما به خوبی از پتانسیل جوانان بهره برده و خود را به موفقیت رسانده و معتقدم از خیلی فدراسیون های دیگر رزمی جلوتر است.
سجادی در خصوص برنامه های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در سال 94 برنامه تدوین شده وزارتخانه را که چهار ساله است، به فدراسیون ها ارائه می کنیم تا براساس آن حرکت کنند.
وی با تمجید از پیشرفت برنامه های فدراسیون ووشو گفت: کمتر دیده ام که رییس فدراسیون حتی در زمانی که ورزش از بی پولی رنج می برد، گلایه ای داشته باشد و برنامه های خود را با شرایط وقف داده و در نهایت به موفقیت دست یافت.
سجادی با تاکید بر نقش مهم هیات ها عنوان کرد: برای ووشوکاران ایران در بازی های آسیایی اینچئون آرزوی موفقیت دارم. دوستان باید بدانند کسب مدال طلا در این رویداد دشوار است و اگر ووشو به موفقیت برسد، ثمره برنامه ریزی و تلاش است چراکه پیروزی بدون تلاش به دست نخواهد آمد.

در ادامه دکتر مهدی علی نژاد در جریان مجمع سالیانه فدراسیون ووشو که امروز دوشنبه در هتل المپیک برگزار شد، عنوان کرد: در سال 92 برای حضور در 6 رویداد بین المللی حدود 9 ماه اردو داشتیم. معتقدم توفیقاتی در این سال کسب شد که در تاریخ ووشوی ایران بی سابقه بوده است.
وی افزود: امسال نمونه گیری های زیادی از ورزشکاران در مسابقات بین المللی و داخلی داشتیم که خوشبختانه تمامی آنها منفی بود. برای فدراسیون ووشو مبارزه با دوپینگ دارای اهمیت است.
رییس فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری لیگ های این رشته، عنوان کرد: لیگ برتر، دسته یک، جوانان پسران و لیگ بانوان را برگزار می کنیم. معتقدم همین لیگ ها یکی از عوامل موفقیت تیم های ملی ایران است.
علی نژاد عنوان کرد: چند سالی است ووشوکاران چینی نیز در لیگ ما شرکت می کنند. همین مساله در کنار رشد چشمگیر تیم های ملی کشورمان، مسوولان ووشوی چین را بر این داشته تا آنان نیز لیگ خود را آغاز کنند.
وی با تشکر از توجه مسوولان وزارت ورزش به فدراسیون ها گفت: انصافا از زمان آمدن مسوولان جدید، توجه به فدراسیون ها بیشتر شده است. ما اکنون پنجاه درصد بودجه خود را دریافت کرده ایم و توانستیم بخش خوبی نیز به هیات ها پرداخت داشته باشیم.
علی نژاد همچنین از کمیته ملی المپیک نیز به دلیل پرداخت پنجاه درصد از بودجه ووشو قدردانی کرد.
وی افزود: حدود پنج ماه برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون اردو داشتیم و امیدوارم که نتایج خوبی کسب کنیم.

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.