بازدید شهریان از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان

بازدید شهریان از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان
صبح امروز (دوشنبه)، رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در خانه تکواندو از اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی بانوان که مهیای حضور در مسابقات بازیهای آسیایی اینچئون 2014 می شود، تمرینات خود را در خانه تکواندو با 6 هوگوپوش (سمانه شش پری، سوسن حاجی پور، کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده) زیر نظر مینو مداح بعنوان سرمربی و پروانه تهرانی بعنوان مربی پیگیری می کنند.

صبح امروز (دوشنبه)، رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در خانه تکواندو از تمرینات ملی پوشان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی اینچئون بازدید بعمل آورد.

در ابتدای این بازدید، زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو ضمن قدردانی از حضور شهریان در اردوی تیم ملی در خصوص وضعیت بانوان صحبت هایی را انجام داد و در ادامه، شهریان با حضور در جمع تکواندوکاران ضمن ابراز امیدواری از وضعیت ملی پوشان گفت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما هستم و باور دارم که می توانید بهترین نتایج را در بازیهای آسیایی اینچئون بدست آورید. شما در این مدت تلاش بسیاری داشته اید و ان شاء الله مزد این زحمات را با کسب مدال های خوش رنگ در رقابتهای مهم بازیهای آسیایی، بدست خواهید آورد.

در پایان مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: من به نمایندگی از تیم ملی بانوان از شما به خاطر حضور در اردوی تیم ملی کمال تشکر را دارم، امیدوارم با کسب بهترین نتایج در بازیهای آسیایی اینچئون، بتوانیم جوابگوی حمایت های شما و فدراسیون تکواندو باشیم.

۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.