نشست خبری فدراسیون کشتی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛علیرضارضایی: تیم اول کشتی ایران به بازیهای آسیایی اعزام می شود

نشست خبری فدراسیون کشتی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛علیرضارضایی: تیم اول کشتی ایران به بازیهای آسیایی اعزام می شود
در ادامه برگزاری نشست های خبری فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون صبح امروز نشست خبری فدراسیون کشتی با حضو.ر علیرضا رضایی سخنگوی و مدیر تیمهای ملی آزاد در محل کمیته ملی المپیکگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم اول کشتی ایران به مسابقات جهانی نخواهد رفت و در بازیهای آسیایی 2014 شرکت می کند.
علیرضا رضایی در نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در محل کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازیهای آسیایی تصمیم گرفته شد که تیم اول کشتی به این بازیها اعزام شود.

به گفته رضایی ، برنامه های تمرینی تیم های ملی کشتی اعزامی به بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی کاملا تفکیک شده و هر کدام تمرینات و برنامه های خاص خود را داشتند.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد با اشاره به حضور تیم های مطرح در بازی های آسیایی گفت: همیشه رقبای خطرناکی در این بازی ها داشته ایم و تیم ایران نیز تمرینات خوبی برگزار کرده است.

وی فهرست کشتی گیران اعزامی به بازی های آسیایی و مسابقات جهانی را قطعی عنوان کرد و گفت: چهار نفر از کشتی گیرانی که در مسابقات جهانی حضور دارند در بازی های آسیایی هم کشتی خواهند گرفت. کشتی همیشه تلاش می کند برای ارتقاء رده بندی ایران در بازی آسیایی نسبت به رشته های دیگر پیشگام باشد.

رضایی اصلی ترین دغدغه کشتی آزاد و فرنگی را برگزاری مسابقات جهانی در فاصله کمی پیش از بازی های آسیایی دانست و گفت: کشتی گیران پس از بازگشت از مسابقات جهانی بالافاصله از فرودگاه وارد اردو می شوند، اما دچار افت عملکرد نمی شود چون این مرحله را قبلا گذراندند.
وی تاکید کرد: کسب هر نتیجه ای در مسابقات جهانی کار ما را برای بازی های آسیایی سخت تر می کند با این وجود سعی شده افرادی که وزن کمتری کم می کنند و شرایط روحی و روانی بهتری دارند، در هر دو میدان حضور داشته باشند.
سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه در باره بدهی های این فدراسیون گفت:کشتی بار ورزش ایران را در میادین بین المللی به دوش می کشد ولی به دلیل کمبود منابع مالی همیشه با مشکل روبرو است.
وی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود تا کشتی در مسابقات پیش رو موفق عمل کند.

وی وضعیت کشتی فرنگی را با توجه به تغییر و تحولات اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت: تمام کشتی گیران انگیزه بالایی دارند و با همه توان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی تلاش می کنند.

رضایی در باره کسب مدال در بازی هایی آسیایی، افزود: پیش بینی کسب مدال بسیار سخت است زیرا کشورهای آسیایی با برنامه ریزی به بازی ها می آیند و قطعا رقابت سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد انتخابات هیات رییسه فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) گفت: کسب کرسی در هیات رییسه فیلا روابط و لابی های خاص خود را می طلبد، این کمترین حق کشور ایران است که در هیات رییسه نماینده داشته باشد. با وجود حضور 10 نماینده ایران در کمیته های این فدراسیون، نمی توانیم در تصمیم گیری ها تاثیر گذار باشیم. امیداورم خادم بتواند به هیات رییسه فیلا راه یابد.


۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.