بازدید صبحگاهی رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شنا و بدمینتون

بازدید صبحگاهی رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شنا و بدمینتون
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن 9 دی و حجاب از اردوی تیم های ملی شنا و بدمینتون بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ساعت 7 صبح امروز با حضور در سالن 9 دی از اردوی تیم ملی شنای اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ایچئون بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان فدراسیون،کادر فنی و نفرات حاضر در اردو ابراز داشت:بدون تردید رشته شنا با فعالیت شبانه روزی مسئولان فدراسیون و زحمات شما عزیزان رزوهای خوبی را پیش رو خواهد داشت ، این رشته جزو رشته های حمایتی ما بوده و قطعا با موفقیتی که شما عزیزان در بازیهای آسیایی اینچئون و همچنین دیگر رقابتهای برون مرزی خواهید داشت شاهد افزایش تعداد نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی آینده خواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:امیدواریم شناگران شایسته کشورمان در بازیهای آسیایی با تمام توان و بدون دغدغه خاطر به مصاف حریفان بروند و مطمئن باشند نگاه کمیته ملی المپیک به این رشته حمایتی است و هر آنچه در توان داشته باشد در حمایت از این رشته انجام خواهد داد.

بعد از اردوی تیم ملی شنا رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن حجاب از اردوی صبحاگی تیم ملی بدمینتون بازدید به عمل آورده و با مسئولان، کادر فنی و اردو نشینان دیدن کرد.هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان فدراسیون در جهت رشد و توسعه همگانی و قهرمانی این رشته خاطر نشان کرد:بدمینتون جزو رشته های مفرح و مورد علاقه جوانان و خانواده ها می باشد و فدراسیون در این مدت تلاش بسیاری برای رشد این رشته کشیده است که بدون تردید ثمره آنرا در سالهای آینده خواهیم دید.

هاشمی ضمن ابراز موفقیت برای تیم ملی بدمینتون تصریح کرد:بدون تردید حضور نمایندگان بدمینتون در بازیهای آسیایی خود باعث افزایش انگیزه دیگر جوانان این رشته می گردد و مطمئن باشید با روند اجرایی و برنامه ریزی که فدراسیون در ابعاد قهرمانی و همگانی دارد در بازیهای آسیایی آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از ملی پوشان بدمینتون در بازیهای آسیایی خواهیم بود.

 

۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.