بسکتبالیست های جوانان ایران برای چهارمین بار به مسابقات جهانی راه پیدا کردند

بسکتبالیست های جوانان ایران برای چهارمین بار به مسابقات جهانی راه پیدا کردند
تیم ملی جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی با شایستگی تیم کره جنوبی را با پیروزی از پیش رو برداشتند و به عنوان اولین فینالیست این دوره از مسابقات راهی بازی اختتامیه شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛تیم ملی ایران در دیدار مقابل کره با ترکیب مهیار مهر،نوید رضایی فر،علیرضا سرودی،رضایی و محمد یوسفوند اغاز گر بازی بود.
بازی نزدیکی که هر دو تیم در کوارتر اول بازی به نمایش گذاشتند نتیجه مساوی 15 را در پایان کوارتر اول بازی به دنبال داشت.در کوارتر دوم بازی بازیکنان کره جنوبی موفق شدند 10 امتیاز از ایران پیش بیافتادند با نتیجه 41 بر 31 در نیمه نخست به برتری رسید.
با شروع نیمه دوم بازی،بازیکنان ایران بدون توجه به اختلاف به وجود آمده نمایش طوفانی مقابل حریف چشم بادامی خود داشتند،حملات ویرانگر بازیکنان خوش اتیه تیم ملی در کوارتر دوم بازی جدای از جبران اختلاف بازی تیم ایران را 4 امتیازنیز پیش انداخت و بازیکنان کره جنوبی از این تایم بازی به بعد فقط نظاره گر هنرنمایی بازیکنان توانمند ایرانی بودند و در نهایت نیز با نتیجه 78 بر 60 مغلوب ملی پوشان کشورمان شدند.
بازیکنان تیم ملی ایران به دنبال پیروزی های پر امتیازی که مقابل حریفان آسیایی خود کسب کردند با کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود با شایستگی به بازی فینال رسیدند.
تیم ملی ایران برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی ساعت 18:30 فردا(پنجشنبه 93.6.6 )در بازی فینال با برنده دیدار چین و چین تایپه که به احتمال زیاد چین خواهد بود مصاف خواهد کرد.

۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.