نتایج روز ششم المپیاد دانشجویان پسر

نتایج روز ششم المپیاد دانشجویان پسر
ششمین روز از دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور با معرفی تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رشته های فوتبال، بسکتبال و والیبال پیگیری شد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در رشته فوتبال دانشگاه های شهید بهشتی، پیام نور، اصفهان و فردوسی مشهد با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه پایانی راه یافتند.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی دانشگاه پیام نور به مصاف شهید بهشتی می رود و دانشگاه فردوسی مشهد با دانشگاه اصفهان دیدار می کند.

در والیبال و در دور دوم مسابقات، دانشگاه های ارومیه، فنی و حرفه ای کرمان، خوارزمی و علمی کاربردی فارس مقابل حریفان به برتری رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

رقابت های بسکتبال در مرحله یک چهارم نهایی نیز با دیدار دانشگاه های پیام نور تهران و صنعتی شاهرود آغاز شد که این دیدار با نتیجه 70 بر 64 به سود پیام نور تهران به پایان رسید.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم پایانی دانشگاه صنعتی شریف به مصاف فنی و حرفه ای خراسان رضوی رفت و این دیدار با نتیجه 68 بر 55 به سود فنی و حرفه ای پایان رسید.

دانشگاه های تهران و صنعتی اصفهان دیگر مسابقه این مرحله را انجام دادند که دانشگاه تهران 68 در مقابل 60 به برتری رسید و در آخرین دیدار دانشگاه شهید بهشتی میزبان مسابقات، دانشگاه خلیج فارس را 58 بر 40 از پیش رو برداشت.

با این اوصاف در مرحله نیمه نهایی بسکتبال، دانشگاه های پیام نور تهران و شهید بهشتی و در دیگر دیدار فنی و حرفه ای خراسان رضوی و دانشگاه تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.