از سوی کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود؛ اولین دوره بین المللی چگونگی انتقال از ورزش قهرمانی به بازار کار

از سوی کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود؛ اولین دوره بین المللی چگونگی انتقال از ورزش قهرمانی به بازار کار
اولین دوره کلاس بین المللی "چگونگی انتقال از ورزش قهرمانی به بازار کار "ویژه ورزشکاران و قهرمانان شرکت کننده در رقابتهای المپیک و بازیهای آسیایی به مدت دو روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره به همت مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و از سوی کمیته بین المللی المپیک با هدف تمرکز نمودن به ارزشهایی که ورزشکاران در دوره قهرمانی ورزشی یاد می گیرند و چگونگی انتقال این نکات مثبت و تجربیات از ورزش قهرمانی به زندگی کاری و بازار کار برگزار می شود.
محمدرضا اویسی مدیر مرکزآموزش آکادمی ملی المپیک که مسئول برگزاری و مدیر این دوره نیز می باشد در خصوص برگزاری و موضوعات مورد بحث در این دوره گفت:  پس از برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک و با حمایتهای بی دریغ ریاست و دبیر کل محترم کمیته ملی المپیک این دوره برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: شروع این دوره ها توسط متولی آن کمیته بین المللی المپیک (IOC ) از سال 2009 میلادی بوده وتا کنون در بیش از 32 کشور و برای حدود 10 هزار قهرمان و ورزشکار ملی برگزار شده است.
اویسی همچنین افزود: نظرIOC  این است که ورزشکاران قابلیتهای بسیار زیادی دارند که آنها را در طول زندگی ورزشی خود یاد می گیرند و با انتقال این قابلیتها به زندگی بعد از قهرمانی هم می توانند بسیار موفق باشند.
مدیرمرکز آموزش آکادمی همچنین گفت:دراین دوره به ورزشکاران اطلاعات وآموزشهایی درمورد چگونگی انتخاب شغل داده می شود وبه آنها نحوه تهیه رزومه ومصاحبه کردن برای شغل آموزش داده می شود.
شایان ذکر است مدرس این دوره کاوه محرابی اولین و تنها المپیکی در رشته بدمینتون از غرب آسیا و آسیای مرکزی در المپیک 2008 و عضو کمیته ورزشکاران در آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ WADA   می باشد که از سوی کمیته بین المللی المپیک برای تدریس در این دوره معرفی شده است.
شایان ذکر است این دوره با حضور قهرمانان شرکت کننده در رقابتهای المپیک و بازیهای آسیایی طی دو روز در تاریخ 9 و 10 شهریور ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.