دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ چین ؛اشکانی: انتظار حداقل یک مدال طلا را داشتیم

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ چین ؛اشکانی: انتظار حداقل یک مدال طلا را داشتیم
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: مسوولان برگزاری مسابقات کشتی المپیک نوجوانان جدول مسابقات را تغییر دادند که این به ضرر ما شد.


 

 

 به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نانجینگ ؛علی اشکانی سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در بازی های المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ پس از کسب دو مدال برنز توسط فرنگی کاران گفت: ما انتظار حداقل یک مدال طلا را از بچه ها داشتیم؛ اما خب مسوولان برگزاری مسابقات کشتی المپیک نوجوانان جدول مسابقات را تغییر دادند که این بیشتر از همه به ضرر ما و البته بسیاری دیگر از تیم ها شد برای همین هم همه نسبت به این موضوع معترض بودند.

 وی گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. چکیده نفرات برتر مسابقات آسیایی، اروپایی، جهانی و ... که همگی پخته و باتجربه شده بودند در المپیک به میدان رفتند.

 اشکانی در مورد شکست مجدد کرامت عبدولی در با حساب ۹ بر صفر برابر اصلان زوبایرف روس که در جهانی نیز مغلوب او شده بود گفت: کرامت در جهانی با حساب ۱۰ بر ۱۱ به این روس باخته بود.

مشکل عبدولی این است که وقتی امتیاز از دست می دهد کشتی در اصطلاح از دستش خارج می شود. ما بارها با او در این باره صحبت کرده ایم که گاهی اوقات به گفته های ما توجه کرده است؛ اما امروز باز این اشتباه را تکرار کرد.

 

وی در مورد عملکرد آقانیا گفت: آقانیا کشتی را دیر شروع کرد. او نتوانست تاکتیکی که برای مبارزه اش با فرنگی کار آذربایجانی در نظر گرفته بودیم را پیاده کند. از او خواسته بودیم در وقت نخست تا جاییکه می تواند امتیاز ندهد که اینطور نشد و در ادامه هم نتوانست امتیازات از دست داده را جبران کند. البته او در گروه سختی کشتی گرفت و دیدیم که همان فرنگی کار آذری که در این گروه بود و آفانیا را برد در فینال خسته بود و به نماینده ازبکستان -که در جهانی به آقانیا باخته بود- نتیجه را واگذار کرد.

۳ شهریور ۱۳۹۳ ۲۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.