نشست خبری فدراسیون قایقرانی درکمیته ملی المپیک برگزار شد؛امینی:امیدورام نسبت به گوانگجو نتایج بهتری بگیریم

نشست خبری فدراسیون قایقرانی درکمیته ملی المپیک برگزار شد؛امینی:امیدورام نسبت به گوانگجو نتایج بهتری بگیریم
بعد از برگزاری نشست های خبری فدراسیون های ووشو،ژیمناستیک،هندبال،کبدی و تکواندو در سالن جلسات کمیته ملی المپیک صبح امروز نشست خبری فدراسیون قایقرانی با حضور مسئولان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست غلامرضا امینی  رئیس فدراسیون قایقرانی، مصطفی ثمری رئیس کمیته اسلالوم و بهزاد اتابکی  رئیس کمیته روئینگ و بادبانی ضمن ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی قایقرانی بانوان و آقایان  برای بازیهای آسیایی اینچئون به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند .
در ابتدای این نشست  غلامرضا امینی ضمن تشکر از  مسئولین پیشین فدراسیون قایقرانی   به برنامه های آماده سازی آنها برای تیم ملی اشاره کرد و افزود : امیدوارم با برنامه ریزیهای جامعی که پیش از این به تصویب و اجرا رسیده است بتوانیم به نتایجی که مورد انتظار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برسیم که اگر موفقیتی حاصل شود قطعا متوجه مدیران پیشین است .
 امینی گفت : ما در گوانگجو پنج مدال گرفته‌ایم. اگر خدا بخواهد تعداد مدال ها در اینچئون بیشتر خواهد شد و البته رنگ آن نیز بهتر خواهد بود. درست است که احمدرضا طالبیان، رقیبی از ازبکستان دارد و حریف هندی محسن شادی نیز قوی است، اما ورزشکاران جوانی همچون عادل مجللی و حبیبیان داریم که به آنها نیز امید داریم تا مدال دلخواه را کسب کنند. در حال حاضر محسن شادی و حبیبیان زیر نظر لیو در چین تمرین می‌کنند. شادی رقبای خوبی از هند و احتمالا کره دارد. حدس من این است که نتایج خوبی را کسب کنند و از بابت نتایج ورزشکارانی همچون شادی نگران نباشید. همچنین در بخش دختران نیز ما امید داریم در بازی‌های آسیایی یک نفر از آنها بتوانند مدال بگیرند.
وی در پاسخ به این پرسش که در صورت ناکامی در اینچئون چقدر خودش را مقصر می‌داند، گفت: آقایان ابراهیمی، اسبقیان و گواری در طول یک سال و نیم آنقدر در فدراسیون خوب کار کردند که اگر موفقیتی نصیب فدراسیون شود متوجه آنهاست. اگر هم در بازی‌های آسیایی ناکام باشیم مقصر من هستم، چرا که نتوانستم ادامه دهنده کار خوب آنها باشم. بنابراین مسئولیت ناکامی در اینچئون متوجه من است..
رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه این نشست اضافه کرد :من با سه برنامه آمده ام. بازی‌های آسیایی اینچئون، المپیک برزیل و برنامه تدوین شده بیست ساله فدراسیون سه برنامه من بودند در حال حاضر روئینگ در چین، آب‌های آرام در لنگرود اردو دارند و همه مشغول تمرین هستند. بنابراین ملی پوشان ما با انگیزه  بالایی که دارند به دور از حواشی ها برنامه های تمرینات خود را با هدف موفقیت در بازیهای آسیایی ادامه می دهند .
وی در تکمیل برنامه های آماده سازی  این رشته افزود : در حال حاضر ورزشکاران ما در اردوی چین هستند. سه تیم کانوپولو دهه اول مهر ماه عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شود. تیم روئینگ جوانان نیز هشتم و نهم شهریور ماه در تایوان مسابقات قهرمانی آسیایی را در پیش‌رو دارد. در واقع همه این برنامه‌ها نشان می‌دهد که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را با ما داشته‌اند. با این حال بحث مالی در تمامی فدراسیون‌ها وجود دارد. اما خو‌شبختا‌نه توقع ورزشکاران من نسبت به فدراسیون های دیگر کمتر است که این باعث شده من این بلندنظری را داشته باشم که نتایج خوبی در اینچئون خواهیم گرفت و من قول می دهم نسبت به گوانگجو  ارتقای مدال خواهیم داشت .
امینی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که قایقرانان نیاز دارند زمان بیشتری را در محل مسابقات حضور داشته باشند،بیان کرد: با نظر موافق کارشناسان کمیته ملی المپیک قایقرانان 9 – 10 روز زودتر به محل بازی‌ها اعزام می  شوند و قرار است هر سه تیم قایقرانی زودتر به اینچئون اعزام شوند تاضمن آشنایی  با قایق‌ها نیز، آشنا شوند تمرینات خود را انجام دهند ..
در ادامه این نشست مصطفی ثمری، سرمربی و مدیر تیم‌های ملی اسلالوم و آب‌های خروشان بیان کرد: ما در بازی‌های آسیایی به کسب مدال امید زیادی داریم اگر چه به دلیل نبود پیست آبهای خروشان   مسابقات  اسلالوم در آب‌های آرام برگزار می‌شود و به همین دلیل  ما رکوردی نداریم. با این حال با توجه به تمریناتی که به صورت مرتب انجام داده‌ایم امیدواریم که بتوانیم در اینچئون مدال آور باشیم.
بهزاد اتابکی  رییس کمیته‌ روئینگ نیز گفت: سیلینگ و روئینگ در بازی‌های آسیایی 14 رشته دارند. خو‌شبختا‌نه در هر دو رشته در ایران زیربناهای خوبی وجود دارد، اما به تناوب ورزشکاران این رشته‌ها کم و زیاد شدند ما تصمیم گرفتیم به صورت زیربنایی کار کنیم و در اولین حرکت قایق‌ها را بازسازی کردیم.
وی درباره روئینگ سواران ایران نیز گفت: در بخش روئینگ نیز ورزشکاران خوبی داریم. در حال حاضر تعدادی از بچه ها در چین با آقای لیو اردو زده اند و از آنجا مستقیما به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند..


۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.