دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ ۲۰۱۴؛رضازاده در وزنه برداری چهارم شد

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ ۲۰۱۴؛رضازاده در وزنه برداری چهارم شد
سعید رضازاده در مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک نوجوانان چهارم شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ؛مسابقات دسته مثبت ۸۵ کیلوگرم وزنه برداری بازی های المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ برگزار شد که در حرکت یک ضرب  سعید رضازاده به نمایندگی از ایران روی تخته رفت و به ترتیب وزنه های ۱۳۵، ۱۳۷ و ۱۴۰ را بالای سر برد تا در این حرکت بعد از وزنه برداران ارمنستان، صربستان و فرانسه چهارم شود.
سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با وزنه ۱۷۰ کیلوگرم، تاماس کجوکی از صربستان با وزنه ۱۵۰ کیلو گرم و آنتونی کولت از فرانسه با وزنه ۱۴۲ کیلوگرم در یک ضرب اول تا سوم شدند.
در حرکت دو ضرب رضازاده ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را مهار کرد. سعید در حرکت دوم خود وزنه ۱۸۳ را بالای سر برد و برای قرار گرفتن روی سکوی سوم باید وزنه ۱۸۷ را در حرکت سوم مهار می کرد که نتوانست تا با مجموعه ۳۲۳ کیلوگرم در کل چهارم شود.
وزنه بردار فرانسه وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را یکبار اوت و بار دوم بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرم را مهار کرد و به مجموع ۳۲۷ رسید تا سوم شود.
نماینده صربستان ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دو وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را هم به نام خود ثبت کرد. او در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با مجموعه ۳۳۶ کیلوگرم دوم شد.
وزنه بردار ارمنستان در حرکت نخست ۱۹۲ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم خود وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در سومین باری که روی تخته حرکت دوضرب آمد وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را هم بالای سر نگاه داشت تا با اقتدار و اختلاف بسیار با رقبای خود با مجموع ۳۹۱ کیلوگرم قهرمان شود.

۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.