با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ومعاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان؛نشست سرپرستان کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی برگزارشد

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ومعاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان؛نشست سرپرستان کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی برگزارشد
نشست سرپرستان 22 فدراسیون اعزامی به بازیهای آسیایی با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و با حضور روسای فدراسیون و سرپرستان رشته های اعزامی به این بازیها ظهرامروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به،روسا،سرپرستان و مسئولین فدراسیونهای حاضر در این نشست،با اشاره به جلسات تخصصی وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک  اظهار داشت :در جمع بندیهای صورت گرفته نتیجه بر آن  شد که  18 رشته  ورزشی که احتمال مدال آوری آنها می رفت از 80 روز پیش اعلام شود  ، به دنبال آن برخی رشته هایی که نیاز به حمایت داشتند و حضور آنها در  بازیهای آسیایی  می توانست مفید باشد 10 روز پیش به این لیست 18 تایی اضافه و در مجموع 22 فدراسیون  ورزشی در قالب کاروانی حداکثر 290 نفری  در این دوره از بازیها حاضر شوند .
هاشمی در ادامه اظهار داشت:این جلسه با تاکید بر ایجاد فضای همدلی و انسجام در میان کاروان اعزامی  با کلیه گروهای مختلف  از جمله رسانه ها ، پزشکی و .. نشست های تخصصی برگزار کرده ایم  ، اما از آنجا بیشترین بار و ارتباط و هماهنگی ها بر عهده سرپرستان می باشد این نشست را با حضور شما برگزار کردیم  تا هرچه بیشتر این انسجامی که به دنبال آن هستیم برقرار شود که قطعا بر روی نتایجی که کاروان کشورمان بدست می آورد تاثیر گزار خواهد بود .
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه این نشست به برگزاری مراسم بدرقه کاروان در تاریج 12 شهریور ماه اشاره و افزود : این تاریج نزدیک ترین  زمان به برگزار بازیهای آسیایی بود که بالاترین حجم ورزشکاران در ایران حضور دارند.
وی ضمن دعوت از کلیه روسا و سرپرستان فدراسیونها و سرپرستان تیم های اعزامی گفت: در این مراسم علاوه بر مسئولین ورزشی  کشور و مقام وزارت، یک میهمان ویژه از بدنه دولت خواهیم داشت تا ان شاءاله بتوانیم مراسمی در شان این عزیران برگزار نمائیم .
هاشمی در خاتمه  به ارزیابی مثبت کاروان اعزامی اشاره و خاطر نشان کرد : ما انتظار داریم شما به عنوان رابطین اصلی با ورزشکاران و  سیاست ها و خط مشی های ما از طریق شما به ورزشکاران منتقل شود ، ایجاد شور و شوق در میان اعضای کاروان قطعا تاثیر بسزایی  در ایجاد انسجام کاروان خواهد داشت  علاوه بر آن حفظ شان و و منزلت کشور  از اولویت های اصلی ماست  و ما  امیدواریم به عنوان سفیر و نماینده کشورمان شان کشور را حفظ نمائیم .

در ادامه این نشست دکتر سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان    با ابراز خوشحالی از اینکه بالای 90 درصد افراد حاضر سابقه حضور در دوره های قبلی  بازیهای آسیایی را دارند  از آن به عنوان یک حسن بزرگ یاد  کرد و افزود : بازیهای آسیایی بسیار متفاوت از مسابقات  تک  رشته ای است  و نیاز به هماهنگی های بسیاری است . هرچه قدر بیشتر همدل و هماهنگ باشیم به موفقیت کاروان کمک می کنیم .
سجادی ادامه داد: به غیر از بخش فنی سایر مسئولیت های تیم برعهده سرپرستان است لذا هرچه با تیمتان بیشتر ارتباط و همدل باشید قطعا نتایج بهتری بدست خواهید آورد و مشکلات کمتری خواهید داشت . یاد آوری وظایف ، محدودیت ها و سایر مسائلی که یک ورزشکار بایستی بداند می بایست توسط شما یاد آوری شود .
در ادامه این نشست در خصوص هماهنگی های لازم و موارد در نظر گرفته شده بحث و تبادل نظر شد تا هماهنگی های نهایی لازم در خصوص چگونگی حضور قدرتمندانه و بدون دغدغه کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون صورت پذیرد.

۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.