دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان نانجینگ 2014؛ حضور رئیس کمیته بین المللی المپیک در جمع ووشویی ها

دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان  نانجینگ 2014؛ حضور رئیس کمیته بین المللی المپیک در جمع ووشویی ها
رئیس کمیته بین المللی المپیک در کارگاه ووشوی برگزار شده در جریان رقابت ها حضور یافت و به اجرای فرم هم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ضمن حضور در کارگاه ووشوی این رقابتها با قهرمانان مسئولان آن دیدار کرد.
وی در جریان این دیدار، در کارگاه ووشو نیز حضور یافت و از نزدیک در جریان تحولات این رشته قرار گرفت. باخ که در دوران جوانی قهرمان شمشیربازی المپیک نیز بوده، در این بازدید به اجرای فرم با اعضای کارگاه پرداخت که در این بین، فرشاد عربی از ایران هم حضور داشت. رئیس کمیته بین المللی المپیک در این بازدید، فرم های با شمشیر و چند فرم تای چی را تمرین کرد.
توماس باخ در حاشیه این بازدید عنوان کرد: این رقابت ها فرصت بسیار خوبی برای فدراسیون بین المللی ووشو است تا به معرفی این رشته در محیطی المپیکی بپردازد.
رئیس کمیته بین المللی المپیک با بیان اینکه ووشو ورزش سنتی چینی هاست که از زیبایی خاصی برخوردار است، اظهار داشت: پویایی و تحرک خاصی در این رشته وجود دارد که در نگاه اول، چنین انتظاری وجود ندارد. ووشو تعادلی قابل توجه و خاص بین بدن و ذهن است.
فرشاد عربی در این دوره با حضور در محل برگزاری رقابت ها، به اجرای فرم در بخش تالو می پردازد تا این ورزش را به جهانیان معرفی کند. هشت نخبه تالو از کشورهای جهان در این کارگاه ها حضور دارند که نام نایب قهرمان ایرانی جهان نیز ثبت شده که افتخار قابل توجهی برای کشورمان است.

 

۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.