450 میلیون نفر بیننده بازی های نانجینگ

450 میلیون نفر بیننده بازی های نانجینگ
مسئولان بخش ارتباطات کمیته بین المللی المپیک (IOC) استقبال از بازی های المپیک نوجوانان را بیشتر از تصور عمومی می دانند و تعداد بینندگان تلویزیونی بازی ها را بین 400 تا 450 میلیون نفر تخمین می زنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "مارک آدامز" مسئول بخش ارتباطات IOC پوشش بازی های المپیک نوجوانان 2014 را بیشتر از حد تصور می داند.
این صحبت ها در واکنش به گزارشاتی مطرح شده که میزان آگاهی از بازی های المپیک نوجوانان و همچنین فلسفه وجودی بازی ها را زیر سوال برده اند.
درگیر کردن مردم دنیا با بازی های نوجوانان برای کمیته بین المللی المپیک اهمیت زیادی دارد. یکی از دلایل این موضوع هدف کمیته برای تشویق نوجوانان به فعالیت بیشتر است.
آدامز با اشاره به حضور 30 گزارشگر تلویزیونی از انگلیس و گزارشگرانی از کشورهای برزیل، کانادا و آمریکا از حدود 50 ساعت مجموع پوشش خبری بازی های نوجوانان خبر می دهد.
هر چند با توجه به نوپا بودن المپیک نوجوانان، پوشش خبری کمتر نسبت به بازی های المپیک تابستانی نیز طبیعی است.
امسال علاوه بر 400 تا 450 میلیون نفر بیننده تلویزیونی، تعداد زیادی تماشاگر نیز با مراجعه به ورزشگاه ها از نزدیک به تماشای بازی ها نشستند. کشور چین پوشش خبری و تلویزیونی گسترده ای از بازی های نوجوانان داشته و حتی با بیلبوردها و بنرهای مختلفی در سطح شهر اجازه نادیده گرفتن میزبانی را به مردم نمی دهد.
دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان از 16 آگوست در نانجینگ آغاز شده و تا روز 28 آگوست ادامه پیدا می کند.

۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.