دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان نانجینگ 2014؛شاهرخ شهنازی:از رئیس فدراسیون جهانی جودو جهت سفر به تهران دعوت کرده ایم

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان نانجینگ 2014؛شاهرخ شهنازی:از رئیس فدراسیون جهانی جودو جهت سفر به تهران دعوت کرده ایم
شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به دومین دوره بازی های المپیک 2014 ضمن دیدار با مسئولان اتحادیه جودو آسیا از رئیس فدراسیون جهانی جهت سفر به تهران دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان نانجینگ چین؛ شاهرخ شهنازی ضمن ابراز رضایت از مبارزات رامین صفویه در برابر دو حریف خود از آلمان و قرقیزستان گفت:کسب نخستین مدال طلای جودو در المپیک نوجوانان برای ما بسیار ارزشمند است اما در این مسابقات دیدارهای خوبی نیز با مسئولین جودو آسیا و فدراسیون جهانی داشته ایم.
وی ادامه داد:به رغم برخی بداخلاقیهایی که ابتدائا تصور می شد طی ملاقاتی که با عبید الانزی رئیس اتحادیه جودو آسیا داشتیم صحبتهای خوبی بین ما رد و بدل و تعامل خوبی بینمان برقرار گردید و خواهان حمایت بیشتری از جودوی کشورمان شدیم بطوریکه حتی بعد از پیروزی صفویه در فینال وی ضمن ابراز خوشحالی از کسب طلای جودو برای ایران این موفقیت را به بنده تبریک گفت.
شهنازی خاطر نشان کرد:در ادامه ملاقاتی سازنده ای نیز با ماریو ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو داشته  و در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخته و از وی برای سفر به کشورمان دعوت به عمل آوردیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک درپاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید صفویه بتواند صاحب مدال طلا شود گفت: آقای رستگار و آقای میراسماعیلی  به ما گفته بودند که وی می تواند مدال بگیرد و حتی تاکید کردند که می تواند قهرمان شود، ما هم به موفقیت این جودوکار امیدوار بودیم و به صفویه اعتماد کردیم و او هم به خوبی جواب اعتماد ما را داد و این طلای ارزشمند را برای جودو و ورزش کشورمان کسب کرد.
سرپرست کاروان اعزامی در پایان به رقابت نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی اشاره کرد و گفت: نجمه خدمتی خیلی خوب رقابت کرد و دیدیم که در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفت. مدال حق او بود نه جایگاه چهارم، امیدوارم در مسابقات بعدی به حق واقعی خود برسد.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.