دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ ۲۰۱۴؛پایان روز سوم مسابقات با اولین مدال المپیکی صفویه در جودو/ فردا تکواندو کاران و دوومیدانی کاران به میدان می روند

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ ۲۰۱۴؛پایان روز سوم مسابقات با اولین مدال المپیکی صفویه در جودو/ فردا تکواندو کاران و دوومیدانی کاران به میدان می روند
رامین صفویه در روز سوم بازی های المپیک نوجوانان کاروان ایران را صاحب یک مدال طلا کرد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان نانجینگ؛نجمه خدمتی تیرانداز کاروان ایران در روز سوم بازی ها و در مرحله مقدماتی رقابت های ۱۰ متر تفنگ بادی شرکت کرد و با مجموع امتیاز ۴۱۶/۳ و قرار گرفتن در رتبه دوم در جمع هشت نفر برتر جای گرفت و به فینال این مسابقات راه یافت.
خدمتی در فینال به ترتیب رنکینگ با تیراندازان کشورهای سوییس، آلمان، سنگاپور، صربستان، چین، مغولستان و کرواسی رقابت کرد و در پایان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
در پایان سارا هورنانگ از سوییس با ۲۰۷/۸ امتیاز قهرمان شد. لیند زی ولوسو از سنگاپور با ۲۰۷/۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و جولیا بود از آلمان با ۱۸۶/۳ امتیاز سکوی سوم را ازآن خود کرد. نجمه خدمتی هم با ۱۶۳/۹ امتیاز مقام چهارم را کسب کرد.

در ادامه بازی ها رامین صفویه جودو کار وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم ایران در رقابت جودو، ابتدا با غلبه بر دومنیک اسچون فلدت از آلمان موفق شد جواز حضور در فینال این مسابقات را کسب کند.
نماینده کشورمان در مبارزه فینال به دیدار روستیس لاو داشکوف از قرقیزستان رفت و موفق شد با ضربه فنی حریف خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شود. این اولین مدال المپیکی جودو محسوب می شود.

تیم والیبال ساحلی ایران هم در سومین دیدار خود نتیجه را به تیم فرانسه واگذار کرد.

تیم والیبال ساحلی کشورمان متشکل از محمدرضا شبیری و کیوان صحنه در سومین بازی خود از ساعت ۲۰ به وقت محلی در ورزشگاه المپیک اسپورت پارک با تیم فرانسه رقابت کردند و در پایان دو ست با نتیجه ٢١بر ۷ و ۲۱ بر ۱۵ مغلوب این تیم شدند.

لازم به یادآوری است، محمدرضا شبیری در بازی قبل مصدوم شده بود و پزشکان به او گفته بودند در مسابقه شرکت نکند؛ اما با درمان وی توسط تیم پزشکی کاروان ایران او به بازی امروز رسید و به میدان رفت.

فردا چهارشنبه در ادامه رقابت ها کیمیا علیزاده و دانیال صالحی مهر دیگر تکواندوکاران ایران در بازی روی شیاپچانگ خواهند رفت.
 در روز نخست مسابقات تکواندو مهدی اسحاقی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم تکواندو موفق به کسب مدال طلا شد تا همگان به درخشش دیگر نمایندگان این رشته در نانجینگ امیدوار شوند.
تکواندو دو نماینده دیگر در این بازی ها دارد یکی در بخش زنان و دیگری در بخش مردان که هر دو روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت.
کیمیا علیزاده که پرچمدار کاروان ایران نیز بود از ساعت ۱۴ به وقت نانجینگ (۱۰:۳۰ به وقت تهران) ابتدا با تکواندوکار کامرون و بعد با نماینده بلژیک مبارزه خواهد کرد.
دانیال صالحی مهر هم از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی باید با تکواندوکار کانادا رقابت کند.

در رشته دووومیدانی و در ماده پرش ارتفاع آرین زرعکانی از ساعت ۱۸:۴۰ به وقت نانجینگ و در ماده دو ۴۰۰ متر آزاد محمدرضا رحمانی از ساعت ۲۰:۴۵ به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.