دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان-نانجینگ چین ؛زوار: اسحاقی با شکست بهترین های دنیا قهرمان تکواندو المپیک شد

دومین دوره بازیهای   المپیک نوجوانان-نانجینگ چین ؛زوار: اسحاقی با شکست بهترین های دنیا قهرمان تکواندو المپیک شد
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان اعلام کرد: مهدی اسحاقی با شایستگی و غلبه بر بهترین های دنیا قهرمان شد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان نانجینگ چین ؛محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو نوجوانان در بازی های المپیک ۲۰۱۴ نانجینگ چین پس از کسب مدال طلا توسط مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن منهای ۴۸ کیلوگرم گفت: ابتدا می خواهم از مسوولان که در کنار ما بودند تشکر کنم. آقایان شاهرخ شهنازی و مهرزاد حمیدی که در سالن حضور پیدا کردند و این ها  به ما روحیه داد.
زوار با اشاره به مبارزات اسحاقی گفت: بهترین های دنیا در این مسابقات حضور دارند که مهدی حضور این افراد توانست به مدال طلا برسد و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.  اسحاقی ابتدا تکواندوکار تایلند را که در مبارزات کسب سهمیه مغلوب او شده بود شکست داد و بعد نماینده فرانسه را که نفر سوم اروپایت مغلوب کرد. تکواندوکار کشورمان در دیدار پایانی با اینکه حریف قدش از او بلندتر بود را شکست داد و به مدال طلا رسید. ما مسابقات تکواندوکار چین تایپه را دیده و آنالیز کرده بودیم و مهدی توانست با هوش بالا و تکنیک و تاکتیک مناسب او را شکست دهد و پرچم ایران را در حالی که ۶ هزار نفر این مسابقات را رصد می کردند بالا ببرد.

زوار در ادامه به کمک خود اشاره کرد و گفت: آقای عبدالهی در این موفقیت سهم بسزایی دارد. او قرار بود در کنار ما باشد؛ اما چون تصمیم این بود که یک نفر به مسابقات بیاید و قرعه به نام من افتاد امروز او اینجا نیست. البته باید اشاره ای هم به آقای پولادگر کنم که به عنوان رییس فدراسیون هرچه که در توان داشت برای ما انجام داد. ایشان با اینکه در حال برگزاری مسابقات ارتش های جهان هستند، پیگیر شرایط ما بودند و این برای ما خیلی ارزش دارد.
 زوار در پایان و در پاسخ به این پرسش که فکر می کردید اسحاقی قهرمان شود گفت: ما قبل از اعزام به هیچ کس قول مدال ندادیم، چرا که در زمان برکزاری یک رقابت هر اتفاقی امکان دارد بی افتد؛ اما خب تمام تلاش خود را کردیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.