مراسم تودیع و معارفه دبیر اجرایی ستاد بازیهای همبستگی شهنازی: برای انجام این مسئولیت به کمک همه دوستان نیاز دارم

مراسم تودیع و معارفه دبیر اجرایی ستاد بازیهای همبستگی شهنازی: برای انجام این مسئولیت به کمک همه دوستان نیاز دارم
مراسم تودیع و معارفه دبیر کمیته اجرایی ستاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،در این جلسه که مسئولان کمیته های ستاد و برخی روسای فدراسیون های ورزشی حضور داشتند، مهندس محمد علی آبادی با بیان این که مسابقات بزرگی پیش روی ایران است، به لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: «خوشبختانه زیرساخت هایی که قرار بود برای این بازیها آماده شود، به مرز آمادگی کامل رسیده است. ما در این مدت نگران وضعیت استخر سه گانه مجموعه ورزشی شهید شیروری بودیم که الان آماده استفاده است. در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب هم کار بزرگی انجام شد تا کامل ترین مجموعه های دوومیدانی کشور ساخته و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد. در تیراندازی هم الان جز معدود کشورهای آسیایی هستیم که چنین تجهیزات مدرنی داریم و شاید بتوان گفت امروز می توانیم در بالاترین رده های تیراندازی، میزبان مسابقات جهانی باشیم.»
وی در ادامه گفت: «از سوی دیگر باید از آمادگی نرم افزاری خوبی برای میزبانی این بازیها برخوردار می شدیم که در این راه آقای میرزاآقابیگ و همکارانش زحمات زیادی کشیدند و یک ستاد قدرتمند درست کردند که آمادگی برگزاری مسابقات را داشته باشد. مسئولان ISSF نیز پس از بازدیدهای خود با رضایت از ایران رفتند و از اینکه این امکانات در کشور ایجاد شده و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد، خوشحال بودند. امروز با توجه به زحمات میرزاآقابیگ، در ساختمان ستاد اجرایی بازیها، تمامی امکانات نرم افزاری ساماندهی شده و مشکلی از جهت برگزاری بازیها در بخش نرم افزاری وجود ندارد که بنده به سهم خودم از وی و تمامی کسانی که در این راه به کمک ما آمدند، تشکر و قدردانی می کنم.»
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به استعفای حسن میرزاآقابیگ بنا به دلایل شخصی، خاطرنشان کرد: «بنده نزدیک به یک ماه این استعفا را نزد خود نگه داشتم، اما از آنجایی که میرزاآقبیگ ادامه کار را به صلاح خود نمی دانست، با اصرار وی ما هم مجاب به پذیرش آن شدیم و از برادر ارجمند، مهندس شهنازی خواهش کردیم که این مسئولیت خطیر را بپذیرند. البته در این راه از میرزاآقابیگ هم درخواست کردیم، همانطور که در حکم مشاوره او آمده است با توجه به اشرافی که به مسائل دارد، کمک کند تا بازیها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.»
مهندس علی آبادی در خاتمه صحبتهایش یادآور شد: «جا دارد از تمامی کسانی که با زحمات بی وقفه خود کار را به اینجا رسانده اند تشکر کنم و از آنها بخواهم با تمام وجود پیگیر امور باشند تا به لطف پروردگار یک رخداد خوب را در تاریخ ورزش کشور به ثبت برسانیم. در این مسیر شایسته است که تمام عزیزان با آقای شهنازی که از جامعه ورزش هستند، نهایت همکاری و همیاری را داشته باشند.»
در ادامه این جلسه، حسن میرزاآقابیگ، ضمن تشکر از تمام کسانی که در مدت حضورش در ستاد، او را در انجام کارها یاری کردند، خاطرنشان کرد: « امروز اگر مهندس شهنازی قبول مسئولیت کردند همه ما باید به وی کمک کنیم چراکه این یک کار ملی است و آبروی نظام در گرو آن قرار دارد. من به شخصه امیدوارم وی در ادامه راه بتوانند تمامی آن کمبودهایی که در کمیته های ستاد وجود دارد، برطرف نمایند تا بازیهای همبستگی بدون کمترین مشکلی برگزار شود.»
دبیر اجرایی سابق بازیها که از این پس به عنوان مشاور در ستاد اجرایی بازیها فعالیت خواهد کرد، در ادامه با تشکر از مهندس علی آبادی گفت: « قطعا اگر امروز کاری صورت گرفته و درصدی از کار پیش رفته با نظارت و پیگیری های شخص وی بوده است. بنده به عنوان یک سرباز در ورزش در کنار مهندس علی آبادی و آقای شهنازی باقی خواهم ماند تا آنچه در توان دارم در راه برگزاری شایسته دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بکار بگیرم .»
بخش پایانی جلسه امروز صبح نیز با صحبتهای دبیر جدید کمیته اجرایی ستاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی همراه بود. مهندس شاهرخ شهنازی با تشکر از رییس کمیته ملی المپیک که برای انجام این مسئولیت خطیر، به او اعتماد کرده است، خاطرنشان کرد: « بنده به عنوان یک خدمتگزار قبول مسئولیت کردم و برای به انجام رساندن این وظیفه، به کمک تمامی دوستان نیازمندم. در این راه از آقای میرزاآقابیگ هم خواهش می کنم که در کنار یکدیگر باشیم و کمک کنیم که بازیها به بهترین شکل ممکن برگزار شود. وی یک کار تعریف نشده را شروع کردند و با حمایت های مهندس علی آبادی به خوبی این مسئولیت دشوار را به انجام رساندند. حال بنده امیدوارم با کمک همه دوستان مابقی راه را که فکر می کنم، کار زیادی برای انجام باقی نمانده باشد، به سرانجام برسانیم.»
در پایان این جلسه به پاس زحمات حسن میرزاآقابیگ، هدیه ای از سوی مهندس علی آبادی به وی اهدا شد.

۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.