وداع باشکوه با نفری که برای ما یک لشگر معرفت و نجابت بود

وداع باشکوه با نفری که برای ما یک لشگر معرفت و نجابت بود
مراسم تشییع پیکرمرحوم مهدی نفر خبرنگار ورزشی کشورمان صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار گردید تا جامع ورزش کشور و بخصوص اصحاب رسانه آن، که هنوز باورشان نمی شود نفر از بینشان رفته است با وی وداع کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هنوز دقایقی تا تشییع پیکر مرحوم مهدی نفر خبرنگار فعال حوزه ورزش و کارمند وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است.مسئولین،قهرمانان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه یکی کی می آیند غم سنگینی بر مجموعه بزرگ شیرودی حاکم است گویی همه سر در گریبان تفکر خود فرو برده اند و اینکه هیچ کس باورش نمی شود نفری که برای ما یک لشگر معرفت و نجابت بود از بینشان رفته است.
پیکر مرحوم مهدی نفر پیش از رهسپاری به سوی خانه ابدی‌ در میان اشک های دوستان و آشنایان برای آخرین بار دور زمین ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد تا دوستان و همکارانش به یاد روزهایی اشک بریزند که با او در همین محل، گزارش‌ها و خبرهای ورزشی را تهیه می‌کردند.
بهرام شفیع - تهیه‌کننده و مجری محبوب ورزش و مردم - از خوبی های مهدی  گفت  اینکه وی برایش حکم پسر را داشت و اینکه  این چند روز خیلی به اوسخت گذشت که اوج این سختی در روز جمعه بود؛ چراکه قرار بود نفر روز جمعه در برنامه‌ ورزش و مردم  اجرا داشته باشد.
پس از بهرام شفیع، سید نظام‌الدین موسوی گفت:" امروز این جماعت عظیم با علایق و سلایق متفاوت داغ‌دار و عزادار چهره‌ای دوست داشتنی و محبوب به نام مهدی نفر هستند که یاد و خاطره‌اش برای ما همیشه جاودانه خواهد بود.پس از قرائت نماز میت و تشییع دور زمین فوتبال ورزشگاه به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) بدرقه شد.
در مراسم تشییع پیکر مرحوم نفر، محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) به همراه معاونانش، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین عده‌ای از اهالی ورزش و رسانه و همچنین همکاران او در خبرگزاری فارس،وزارت ورزش و جوانان،گزارش گران صدا و سیما حضور داشتند.
مراسم ترحیم مهدی نفر، خبرنگار و گزارشگر فقید ورزشی روز دوشنبه از ساعت 14 الی 15و30 در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.