دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ؛نخستین هوگو پوش فردا بر روی شیاپچانگ می رود

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان-نانجینگ؛نخستین هوگو پوش فردا بر روی شیاپچانگ می رود
با برگزاری مراسم قرعه کشی، حریفان تکواندوکاران ایران در مسابقات المپیک نانجینگ چین مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان؛ دومین دوره مسابقات المپیک نوجوانان در بخش تکواندو از فردا یکشنبه (26 مردادماه)  در 10 وزن(5 وزن دختران و 5 وزن پسران) برگزار می شود.
بر این اساس، از تیم ایران و در بخش پسران، مهدی اسحاقی که عنوان قهرمانی نوجوانان جهان را یدک می کشد در وزن 48- کیلوگرم در اولین روز این مسابقات فردا پس از یکدوره استراحت به مصاف برنده دیدار تایلند و یمن  میرود.
اما دانیال صالحی مهر (قهرمان آسیا) نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران، در چهارمین روز این مسابقات (چهارشنبه-29مردادماه)، ابتدا به مصاف "کوین ساینت جین" از کانادا (نفر سوم کسب سهمیه المپیک) می رود و در صورت برتری با برنده دیدار مراکش و آلمان مبارزه می کند.
در بخش دختران نیز، کیمیا علیزاده (قهرمان نوجوانان جهان)، پرچمدار کاروان ایران و نماینده وزن 63- کیلوگرم، روز چهارشنبه (29 مردادماه) ابتدا رو در روی تکواندوکاری از کامرون قرار می گیرد و در صورت پیروزی باید با نماینده بلژیک مبارزه کند.
تیم ملی ایران در اولین دوره مسابقات المپیک نوجوانان که  سال 2010 به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد، توسط کاوه رضایی و محمد سلیمانی به یک مدال طلا و یک مدال نقره رسیده بود.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.