هدف فیلیپین در اینچئون یک طلا بیشتر از 2010

هدف فیلیپین در اینچئون یک طلا بیشتر از 2010
کاروان ورزشی فیلیپین در بازی های آسیایی اینچئون انتظار کسب تنها یک مدال طلا بیشتر از بازی های سال 2010 را دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسئولان ورزشی فیلیپین پیش بینی می کنند در بازی های آسیایی 2014 از تعداد 3 مدال طلای دوره گذشته عبور کنند و حداقل چهار مدال طلا به دست بیاورند.
فیلیپین 149 ورزشکار و 80 همراه به بازی های آسیایی اینچئون اعزام می کند.
نام "مارستلا تورس" المپین رشته دو و میدانی و "هیدیلین دیاز" وزنه بردار 2 دوره المپیک در لیست بازیکنان اعزامی به اینچئون قرار ندارد.
برای این 2 بازیکن تمرینات جداگانه ای ترتیب داده شد تا شانس راهیابی به ترکیب بازی های آسیایی را داشته باشند اما هر 2 نفر در رکوردهای خود مردود شدند.
"ریچی گارسیا" رئیس کمیسیون ورزشی فیلیپین اعتقاد دارد رشته بوکس این کشور شرایط کسب یک یا 2 مدال طلا را دارد. ووشو و دوچرخه سواری نیز شانس کسب یک مدال طلا را دارند.
فیلیپینی ها با اضافه کردن یک بازیکن تبعه شاغل در لیگ حرفه ای NBA به تیم بسکتبال این کشور، شانس زیادی برای این رشته هم قائل هستند و احتمال کسب طلای بازی ها را مطرح می کنند. هر چند گارسیا احتمال گرفتن طلای بسکتبال در بازی های آسیایی را چندان پر رنگ نمی داند.
بسکتبال فیلیپین در جام ملت های 2013 بعد از ایران در آسیا دوم شد.
بازیکنان اعزامی بسکتبال فیلیپین به اینچئون
"چات ریس" سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین اسامی 12 بازیکن اعزامی بسکتبال این کشور به اینچئون را اعلام کرد.
جیسون کاسترو، تناریو، گری دیوید، پل لی، جف چن، دیلینگر، گب نوروود، د اوکامپو، مارک پینگریس، جاپت آگویلار، جون مار فایاردو و آندری بلچ بازیکنان منتخب بسکتبال فیلیپین برای اینچئون هستند.
طبق قوانین هر تیم حق استفاده از یک بازیکن تبعه خارجی را در بازی های بین المللی دارد و با اعلام ریس، حضور "آندری بلچ" آمریکایی در ترکیب تیم ملی فیلیپین برای بازی های آسیایی قطعی شده است بلچ در لیگ بسکتبال حرفه ای NBA بازی می کند و در جام جهانی هم با لباس فیلیپین شرکت خواهد کرد.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.